آبگرفتگی گسترده در خیابان‌های آبادان/ تعطیلی بازار ته‌لنجی

خورنا: به دنبال تداوم بارندگی‌ها در آبادان خیابان‌های این شهر را آب فرا گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بارش باران از شب گذشته آغاز شده و تاکنون با شدت ادامه دارد.

صبح امروز و برای دقایقی به شدت آسمان بارید و موجب آبگرفتگی بسیاری از معابر شهری در آبادان شد.

بارش‌ها به حدی است که امکان تردد در خیابان‌ امام خمینی (ره) که یکی از اصلی‌ترین و پرترددترین خیابان‌های این شهر است وجود ندارد و شهروندان با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

این مسئله به حدی است که بسیاری از اصناف مستقر در خیابان امام به دلیل عدم امکان تردد در خیابان‌های آن کرکره‌ها را پایین کشیده‌اند.

دانش‌آموزان شیفت صبح مدارس آبادان نیز به زحمت خود را به مدارس رسانده و آبگرفتگی‌ها در کنار درب ورودی برخی از مدارس ورود آنها به مدارس را با مشکل مواجه کرده بود.

علاوه بر این و بر اساس آخرین گزارش‌ها و مشاهدات، دیگر مناطق آبادان نیز دچار مشکلاتی از این دست شده است.

مناطقی همچون خیابان امیرکبیر، سده، ذوالفقاری، لین یک، سلیج، بوارده و… از جمله نقاطی است که در پی بارندگی‌های اخیر با آب‌گرفتگی مواجه شده‌اند.

هر چند که از صبح امروز شاهد استقرار دستگاه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در مناطق مختلف به‌منظور دفع آب‌ها هستیم اما با توجه به تداوم بارندگی‌ها و گستردگی آن، مشکلات آبگرفتگی‌های معابر همچنان ادامه دارد.

مسئولان شهری آبادان نیز به دنبال افزایش بارندگی‌ها و مشکلات ناشی از آن جلسه ستاد بحران را در فرمانداری این شهر برگزار کردند.

به نظر می‌رسد با توجه به قرارگرفتن در فصل بارندگی و احتمال بروز بارندگی‌های این چنینی در این فصل، باید پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص انجام داد تا شاهد کاهش مشکلات شهروندان در روزهای بارانی باشیم.