شانزدهمین جشنواره دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز خوزستان به پایان رسید

شانزدهمین جشنواره دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز قطب۳ خوزستان که در بندرامام خمینی(ره) برگزار شده بود با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

خورنا| هدایت اله ترحم: به گزارش خورنا به نقل از تسنیم، شانزدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز قطب سه استان خوزستان که باحضور ۱۴۰۰ دانش‌آموز پسر و دختر دوره متوسطه اول و دوم‌، در بندر امام خمینی(ره) برگزار شده بود با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

۷۵۰ نفر دانش‌آموز پسر از ۱۵ الی ۱۶ اسفندماه و ۶۵۰ نفر دانش‌آموز دختر از ۱۷ الی ۱۸ اسفندماه در رشته‌های مختلف قرائت و حفظ قرآن، احکام عملی نماز، تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه، اذان در جشنواره دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز قطب ۳ خوزستان شرکت کرده بودند.

۴۰ ناحیه اداره آموزش و پرورش استان خوزستان برای جشنواره به سه قطب آموزشی تقسیم‌بندی شده است که قطب سه آموزشی خوزستان شامل ۱۳منطقه آموزشی بندرامام خمینی(ره)، بندرماهشهر، آبادان، بندرخرمشهر، زیدون، آقاجاری، رامشیر، بهبهان، شادگان، امیدیه، باوی، هندیجان، اروندکنار است.

قطب چهار جشنواره قرآن، عترت و نماز با حضور ۷۵۰ نفر برگزیده پسر و دختر سه قطب خوزستان، اواخر فروردین ماه سال آینده در رامهرمز برگزار می‌شود که ۷۵ نفر از چهره‌های برگزیده استانی برای شرکت در مسابقات کشوری انتخاب می‌شوند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *