وزیر نیرو در خوزستان: پل سه بلوطک‌ دهدز تا پایان سال۹۷ به بهره برداری می‌رسد

خورنا- رضا اردکانیان در حاشیه نصب آخرین قطعه از پل سه بلوطک ایذه به‌عنوان بلندترین پل کابلی ترکه‌ای ایران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان خوزستان استان مهمی برای کشور است و امیدواریم با به‌ثمر رسیدن این طرح‌ها، ماه‌های پیش‌رو ماه‌های تولید، توسعه و رونق بیشتر کشور باشد.

وی با ابراز امیدواری از بهره برداری از این پل تا پایان سال، اضافه کرد: پس از کنترل‌های فنی لازم و صدور مجوز مراجع ذیربط، این پل به بهره‌برداری می‌رسد و در ایام نوروز که گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند، عبور و مرور از روی آن به راحتی صورت گیرد و همچنین اهالی و روستاییان اطراف بتوانند با امنیت بیشتری از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه با به ثمر نشستن این پروژه ها، مردم از آسایش و امنیت خاطر بیشتری بهره‌مند شوند، افزود: امروز آخرین عملیات سگمنت گذاری پل سه‌بلوطک آغاز و تا روزهای پایانی سال به اتمام می‌رسد.

وزیر نیرو اظهار کرد: در مجموعه پروژه‌های بزرگ کارون ۳ و کارون ۴ در مجموع ۲۱۰۰ متر پل و بیش از ۶ کیلومتر تونل احداث شده که امروز آخرین بخش آن انجام شد.

اردکانیان اظهار امیدواری کرد: راه‌های دسترسی به این پروژه که دو تونل به طول ۲۸۰ متر و دیگری ۱۳۰ متر است، هر چه زودتر اجرا شود تا رفت و آمدها با سهولت بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/