روستای «آرزو» در آرزوی امکانات حداقلی/ مسئولان باغملک رسیدگی کنند

“آرزو” روستایی با ۵۷ خانوار و بیش از ۳۱۰ نفر جمعیت در حومه منگشت شهرستان باغملک قرار دارد. آرزو در ازای شکوفایی ظرفیت‌های بسیار گردشگرپذیری اش از مهمترین امکانات حیاتی محروم مانده است!

اهالی روستای آرزو از مشکلاتی نظیر عدم وجود آب شرب، عدم وجود شبکه خطوط انتقال گاز، عدم وجود آنتن و دیتای تلفن همراه و حتی شبکه تلفن ثابت، عدم وجود خانه بهداشت مناسب رنج می برند‌.

در میان این همه کمبود امکانات، بارش برف و قطع شدن تمامی راه‌های ارتباطی و مواصلاتی این روستا به شهر و سرمای بیش از حد بر مشکلات و محرومیت های اهالی این روستا مشکلاتی دیگر افزوده است.

با توجه به اینکه بارش برف و تبدیل شدن کوهپایه ها به پیست برف‌بازی خود یک ظرفیت گردشگری محسوب می شود و میتوان از آن درآمدزایی کرد و مسئله اشتغال جوانان را نیز حل کرد، اما متاسفانه تاکنون مسئولین هیچگونه گوشه چشم و توجهی به این منطقه نداشته اند!

روستای آرزو درحالی از معضل بی آبی و بی گازی رنج می برد که فقط ۱۰ کیلومتر از رودخانه و ۵ کیلومتر از خطوط لوله گازشهری فاصله دارد. با توجه به درخواست‌های مکرر اهالی روستای آرزو از حضور رسانه خورنا در روستا و تهیه گزارش از مشکلات، به زودی به روستای آرزو سفر خواهیم کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *