برگزاری جشن باشکوه خانواده پتروشیمی امیرکبیر

خانواده بزرگ پتروشیمی امیرکبیر در جشن میلاد حضرت زهرا(س) گردهم آمدند

خانواده های کارکنان پتروشیمی امیرکبیر میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را در کنارهم جشن گرفتند.

این مراسم با اجرای گروه سرود نصر آغاز شد، سعید فتحی از هنرمندان کشوری با تقلید صدا برنامه را ادامه داد، اجرای حسین شاه میرزایی و حمیدرضا صفری از مجریان توانمند کشوری از آیتم های دیگر این مراسم بودند.

بعد از نمایش کلیپ معرفی واحدهای تولیدی مجتمع و تصاویری از رویدادهای پتروشیمی امیرکبیر در سال ۹۷ و همچین کلیپ ترغیبی کودکان و نوجوانان به کتابخوانی، از فرزندان کارکنانی که در مسابقات انشاء نویسی یادواره میرزاتقی خان امیرکبیر، نقاشی ایام الله دهه فجر و کتابخوانی برگزیده شده بودند، با اهدای جوایزی ارزنده تقدیر شد.

بخش ویژه این مراسم نیز به تقدیر از مهندس داریوش کیوانی از همکاران بازنشسته مجتمع در سال ۹۷ اختصاص داشت، که با حضور مدیران شرکت با اهدای گل، لوح تقدیر و هدایی از وی برای سال ها تلاش در عرصه صنعت پتروشیمی تجلیل شد.

از دیگر بخش های جذاب و دیدنی جشن خانواده پتروشیمی امیرکبیر، اجرای طنز هنرمند طنزپرداز مطرح کشوری “گرگعلی” بود که در قالبی طنز آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی را به نمایش گذاشت.

اجرای کنسرت بزرگ حمید هیراد بخش پایانی این مراسم بود که با استقبال بی نظیر خانواده ها رو به رو بود و شکوه مراسم را دوچندان کرد.

با برپایی غرفه های عکاسی خانواده، اهدای جوایز، تحویل بادبادک و چهره آرایی کودکان نیز در حاشیه مراسم از خانواده های کارکنان در بدو ورود استقبال شد.

برپایی نمایشگاه بزرگ نقاشی کودکان ویژه ایام الله دهه فجر از دیگر بخش های دیدنی این مراسم بود که در مسیر ورود به مراسم به نمایش گذاشته شد.