قهرمانی خوزستان درسومین دوره المپیاد ورزشی وکلای دادگستری ایران برای نخستین بار

تیم فوتسال وکلای خوزستان در مسابقات المپیاد ورزشی وکلای سراسر کشور جام استقلال بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا|این مسابقات که بمناسبت هفته وکیل مدافع در اسفندماه سالجاری بمیزبانی استان گلستان و شهرستان گرگان برگزار شده بود، خوزستان با پیروزی برابر استانهای البرز،اصفهان،تهران و فارس به مسابقه فینال راه پیدا کرد و در بازی پایانی با نتیجه ٢بر ١ از سد خراسان رضوی عبور کرد و موفق به کسب عنوان قهرمانی برای نخستین بار در سطح کشور شد.

افشین زنگنه مربی نام آشنای خوزستان که بعنوان یک وکیل دادگستری سرمربی تیم منتخب کانون وکلای خوزستان در گفتگو با … این مسابقات با حضور ٢۴ تیم از سراسر کشور برگزار شده بود که سطح این رقابتها بسیار بالا بود و تیم ها با تمام توان وارد این مسابقات شده بودند .

وی در ادامه گفت :ما از تیرماه سالجاری با تست گیری از حدودا ٨٠ وکیل و همکاران محترم تمرینات خود را بطور منظم آغاز کردیم و در نهایت تیم منتخب را با ١۴ بازیکن بستیم و پای به این رقابتها گذاشتیم و توانستیم با همت و غیرت مثال زدنی بچه ها،کادر فنی و سرپرستی به قهرمانی در این رقابتها دست پیدا کنیم. این قهرمانی ارزشمند را به جامعه وکلای خوزستان تبریک عرض میکنم و این جام را به بانی و موسس ورزش کانون وکلای خوزستان شادروان استاد حسن رضا دقیقیان تقدیم میکنیم.

در پایان جا دارد از حمایتهای مهندس موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران،سعید شاهرخی مدیر عامل باشگاه ملی حفاری،رضا داودی نژاد سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری،هیات فوتبال استان خوزستان،امیر موزرمی مدیریت محترم مجموعه ورزشی شرکت مخابرات خوزستان،دکتر طاهری نسب رییس سابق کانون وکلای دادگستری که بعنوان یک وکیل پیشکسوت ورزش دوست نهایت حمایت و همراهی را با ما داشتند و تمامی بازیکنان،کادر فنی و سرپرستی تیم صمیمانه تقدیر می نمایم.

گفتنی است در این رقابتها افشین زنگنه بعنوان بهترین مربی و فرید حداد بعنوان آقای گل و بهترین بازیکن جام از سوی کمیته برگزاری شناخته شدند و خوزستان با این قهرمانی جواز حضور در مسابقات جهانی وکلای جهان بعنوان نماینده ایران را بدست آورد.