فوتبال لیگ برتر خوزستان/شاهین هندیجان استقلال مسجدسلیمان را شکست داد

خورنا: در هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر استان خوزستان عصر روز چهارشنبه یکم آذرماه  تیم شاهین هندیجان در استادیوم تختی میزبان تیم بحران زده استقلال مسجد سلیمان بود.

به گزارش خبرنگار خورنا، این دیدار در حالی که با نتیجه دو بر صفر به سود شاهین در جریان بود تیم استقلال به دلیل اعتراض به نحوه قضاوت  در وقتهای اضافه  زمین مسابقه را ترک گفت

شاهینی ها که چند هفته ای است بر روی نوار ناکامی قدم برمی دارند برای رسیدن به سه امتیاز خانگی از همان ابتدا محکم و جاندار مقابل حریف جوان مسجدسلیمانی قرار گرفتند.

شاگردان ابراهیم اشکش با هجومهای گسترده بارها دروازه استقلال را تهدید کردند و با کشاندن بازی به جناحین فرصتهای مناسبی را برای مهاجمین خویش بوجود آوردند تا اینکه در دقیقه ۴۰ بازی، “امین مکینه کار” با فرار از کمند سد دفاعی حریف گل اول را به ثمر رساند و در عرض پنج دقیقه محسن عباسپور مهاجم باتجربه این تیم سه موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و یکبار توپ را به تیر دروازه کوبید تا نیمه اول با یک گل خانمه بپذیرد.

در نیمه دوم بازی متعادل شد و یاران استقلال کمی خود را باز یافتند و حملات پراکنده ای را برروی دروازه شاهین تدارک دیدند اوج آتشبازی آنان در دقیقه ۷۰ بود که در یک رفت و برگشت مهاجم این تیم با شلیکی سنگین تیر دروازه را نشانه گرفت.

در ادامه شاهین با یک تعویض تاکتیکی دوباره میدان داری کرد و درحالی که همگان منتظر سوت پایان بازی بودند خلیل بحرکانی بازیکن تعویضی این تیم گل دوم را به ثمر رساند تا مربیان اخراجی تیم استقلال که از روی سکوها تیم را هدایت می کردند به نشانه اعتراض به نحوه قضاوت از بازیکنان خود بخواهند به بازی ادامه ندهند.

گفتنی است این دیدار را عبدالقادر بغلانی با کمکهای عنایت نجف وند و اسلام بهمئی قضاوت کردند که داور مسابقه بارها با کارتهای زرد و قرمز بازی را از جریان انداخت که سهم تیم هندیجان شش کارت زرد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *