با حضور مسوولین کشوری و استانی همایش آموزشی قوانین مرتبط با قاچاق کالا و ارز برگزار شد

میثاق حاجتی | خورنا: همایش آموزشی قوانین مرتبط با قاچاق کالا و ارز با حضور مسوولان کشوری و استانی در سالن جلسات ستاد نظارت گمرکات خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان ، همایش آموزشی قوانین مرتبط با قاچاق کالا و ارز با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار گردید .
این جلسه با حضور عبدالمجید اجتهادی مدیر کل پیشگیری و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی ، حمیدرضا منصوری مدیر کل آموزش و پژوهش سازمان تعزیرات حکومتی ، رضا سعیدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان ، علی قبادی معاون امور گمرکی ، ستاد نظارت بر گمرکات خوزستان ، سید رضا حسام مدیر اموال تکملیکی خوزستان و دیگر اعضای ستاد کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ، معاونین و روسای شعب و ادارات تعزیرات حکومتی استان برگزار شد .
مدیر کل آموزش و پژوهش سازمان تعزیرات حکومتی در حاشیه ای برگزاری این همایش گفت : هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، برطرف کردن تفاوت های نگرشی ( هر چند اندک ) و برداشت ها از قانون و بخشنامه های صادره از جمله اهداف برگزاری این همایش هستند .
حمیدرضا منصوری در ادامه تاکید کرد هدف اصلی همایش نیز هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی ، نهادهای رسیدگی کننده ، کاشف و ضابطین در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز است .
وی در خصوص تاثیرات این دوره آموزشی گفت : برگزاری این همایش برای همکاران قضایی موجب ارتقاء سطح کیفیت آراء صادره می شود . همچنین در رسیدگی هرچه بهتر و سریعتر به پرونده ها ی مرتبط موثر است و در نهایت سرعت و دقت در رسیدگی ، صحت و متقن بودن آراء هدف اصلی از آموزش است .
مدیر کل آموزش و پژوهش سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد : با توجه به اینکه یکی از عوامل اصلی در صدور آراء در شعب در تهیه گزارش از سوی مرجع کاشف و ضابطین است ، بنابراین برگزاری این همایش آموزشی در تنظیم هرچه دقیق تر گزارشات برای همکاران غیر قضایی موثر و در نهایت کمک خوبی به صدور رای در مراجع قضایی خواهد بود .
منصوری در پایان خبر داد : این همایش آموزشی تا کنون در ۱۱ استان از جمله سمنان ، کردستان ، کرمانشاه ، همدان ، بوشهر و ….. برگزار گردیده و برای مابقی استان ها در سال آینده برگزار می گردد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *