مرامنامه و اساسنامه مجمع اصلاح طلبان شهرستان مسجدسلیمان به تایید احزاب اصلاح طلب رسید

میثاق حاجتی | خورنا: محسن زمان پور سخنگوی موقت مجمع اصلاح طلبان شهرستان مسجدسلیمان با بیان این موضوع افزود :
طی سلسله جلسات متعددِ برگزار شده توسط دبیران احزاب اصلاح طلب ، ابتدا مرامنامه و اساسنامه مجمع با دقت نظر بالا به تایید احزاب ده گانه اصلاح طلب یا نمایندگان آنان در شهرستان رسید و در ادامه، مصوباتِ روند اجراییِ برگزاری مجمع شهرستان و نحوه رای گیری و انتخابات، برای کسب کرسی های اعضای حقیقی شورای مرکزی، تصویب شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص لزوم وجود چنین ساز و کاری عنوان نمود : که اهمیت وجود چنین تشکیلاتی از قبل مد نظر احزاب سیاسی بود که جهت تجمیع آرا و افزایش مشارکت و هم افزایی توان اصلاح طلبان به انجام رسید.

وی خاطر نشان ساخت که توان مجمع با حضور و مشارکت تمام اصلاح طلبان در چارچوب احزاب و تشکل های سیاسی افزایش و حصول مطالبات مدنی و شهروندی تسهیل می‌گردد و کمک شایانی به حذف رفتارهای انفرادی فرصت طلبانه درجهت منافع شخصی می‌نماید.

وی افزود: مجمع اصلاح طلبان مسجدسلیمان، شفافیت به عنوان مبنای اصلاحات را در دستور کار خود دارد و هدف این مجمع ، اشاعه فرهنگ تحزب ، فعالیت تشکیلاتی قاعده مند و پیوند دادن فضای سیاسی اجتماعی شهرستان با سپهر سیاسی اجتماعی استان و کشور؛ به منظور تربیت و تقویت نیروهای حزبی و گردش نخبگان در قدرت، جهت پیشبرد منویات اصلاح طلبانه است.

سخنگوی موقت مجمع ابراز امیدواری کرد که هرنوع مطالبات عمومی و سیاسی از طریق مجمع طرح و پیگیری گردد.

وی اضافه کرد : در روزهای آتی نسبت به ثبت این فرآیند در فرمانداری اقدام و به تبع آن انتخابات مجمع برگزار می‌گردد.
همشهریان و فعالین سیاسی، می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه مجمع که شماره تماس آن متعاقبا اعلام می‌گردد، ارتباط برقرار نمایند.

یاد آور می‌شود احزاب فعال اصلاح طلب در شهرستان مسجدسلیمان عبارتند از : اتحاد ملت ایران، اراده ملت ایران، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی، کارگزاران سازندگی ایران، انجمن معلمان ایران،جامعه زنان انقلاب اسلامی، مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی ،مردمسالاری و ندای ایرانیان که افراد اصلاح طلب میتوانند از طریق این احزاب فعالیت سیاسی خویش را پیگیری نموده و سامان دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *