انتصاب رئیس جدید راهنمایی و رانندگی رامهرمز

سرگرد ستار داراب پور به‌عنوان رئیس جدید راهنمایی و رانندگی رامهرمز منصوب و مشغول به کار شد.

خورنا /فرشیدفرجی – رئیس جدید راهنمایی و رانندگی رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا ضمن بیان اهداف و برنامه‌های خود اظهار داشت: با توجه به بررسی مشکلات شهری در حوزه راهنمایی و رانندگی و خدمت به مردم برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده‌ایم که با همکاری مردم می‌تواند تحولی خوب در این شهر به وجود خواهیم آورد.

وی ادامه داد: سامان‌دهی تاکسی‌های متفرقه شخصی، ایجاد پارکینگ‌های موقت در سطح شهر، ساماندهی ترافیک شهری، انتقال کامیون‌ها از سطح شهر به بیرون از شهر از برنامه‌های ما هست.

رئیس راهنمایی و رانندگی رامهرمز همچنین گفت: شناسایی و ساماندهی پارکینگ‌های خودروهای سنگین در بیرون از شهر، ساماندهی تاکسی‌های روستایی و شهری، ساماندهی سه‌چرخه‌های شهری و ایستگاه‌های تاکسی شهری از دیگر برنامه‌های ما است.

وی افزود: در بخش فرهنگ ترافیک هم برنامه‌هایی داریم که شامل برپایی کارگاه‌های آموزشی (در مدارس و مساجد)، برگزاری جلسات آموزشی برای رانندگان تاکسی‌های سطح شهر و روان‌سازی از فعالیت‌های ما در فرهنگ ترافیکی خواهد بود.

سرگرد داراب پور همچنین گفت: برگزاری کلاس‌های توجیهی برای همکاران، سلامت سازی، برخورد خوب با مردم، عدم جریمه محوری، اصلاح نقاط حادثه‌خیز و نظارت بر واحدهای خدماتی راهنمایی و رانندگی ازجمله پلیس + ۱۰، دفتر رهگشا و خدمات شماره‌گذاری، ستاد ترخیص و آموزشگاه‌های رانندگی از برنامه‌ریزی‌های ما در این حوزه است.

انتظار از مردم:

وی برای اجرای این برنامه‌ها از مردم خواست که به پلیس اعتماد کنند و پلیس را از خودشان بدانند و ضمن رعایت نکات ایمنی گفت: از سوارشدن به خودروهای ناایمن و شخصی پرهیز کنند و از پایانه برای سفر استفاده کنند و از سوارشدن به خودروهای متفرقه جدا پرهیز کنند.

رئیس راهنمایی و رانندگی رامهرمز از کامیون داران خواست: با توجه به طرح ساماندهی که در حال انجام است به‌محض راه‌اندازی پارکینگ‌ها، خودروهای خود را در پارکینگ‌های معتبر و دارای بیمه استقرار دهند تا برای آسایش مردم روان‌سازی انجام شود.

سرگرد داراب پور در پایان بیان داشت: ساماندهی معابر شهری ازنظر اصلاح هندسی معابر، چهارراه‌ها، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و تعیین زمان مناسب برای چراغ‌ها از برنامه‌های در پیش رو خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *