عبدالله سامری نماینده خرمشهر:

خوزستان به سیاه بازی نمایندگان استانهای دیگر نیاز ندارد

 

عباس مدحجی: عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از اظهارات اخیر عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: ما نیازی به سیاه بازی دیگران نداریم.

نماینده خرمشهر دو روز پس از جلسه ی علنی روز یکشنبه مجلس برای بررسی اعتبارات مالچ‌پاشی که در آن عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر درباره وضعیت خوزستان اخطار داده و گریه کرده بود و در پاسخ علی مطهری رئیس جلسه که اخطارش را وارد ندانسته بود گفت بود: «شما یا ادعا کنید که به عالم غیب وصل هستید یا هاله نور به شما سرایت کرده است. شما از کجا فهمیدید که اخطار من وارد نیست؟ اگر مرد عمل هستید یک هفته در خوزستان زندگی کنید و بعد قانون تصویب کنید.» در گفتگو با خبرنگار ما این عمل را سیاه بازی نماینده بوشهر برای جنجال و رای آوری عنوان کرد .

عبدالله سامری در این باره گفت: «خوزستان به اندازه کافی نماینده ی پیگیر و سخنران و سخنور دارد که نیازی به فریادهای آقای خدری نباشد. من از آقای گلمرادی نماینده مردم ماهشهر گله مندم که در این جارو جنجال و حضور داشت و بجای حمایت از مردم ماهشهر با نماینده ی بوشهر همراه شد. اگر نیازی به فریاد زدن باشد ما در صف اول فریاد هستیم ولی اجازه نمیدهیم با آبروی خوزستان بازی شود »

سامری که از آنچه “تحریک خدری توسط گلمرادی در مجلس برای ورود به مسئله ریزگردهای خوزستان” خواند معترض بود افزود: «سال گذشته بودجه ی کلانی باعنایت رهبری برای مقابله باریزگردهای خوزستان مصوب شد که بحمدالله شاهد نتایج خوب آن هستیم و نمایندگان خوزستان پیگیر تکمیل آن هستند. نماینده بوشهر بهتر است بفکر اشتغال جوانان بوشهر باشد که برای اشتغال به شهرستانهای دیگر مهاجرت نکنند. از نماینده ماهشهر هم انتظار داریم به مردم شهرش خدمت کند که ماهشهری ها از او ناراحت هستند. »

نماینده مردم خرمشهر که ساعتی پیش ازمجلس این گفتگو را انجام میداد همچنین ضمن اظهار خرسندی از خبر استعفای وزیر امور خارجه از تلاش برخی نمایندگان مجلس و مسؤلان دولتی برای عدم قبول استعفای ظریف خبرداد.