مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان در پیامی سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

(انا اعطیناک الکوثر)

«بیستم جمادی‌الثانی» سالروز ولادت باسعادت اسوه شگفت طهارت، آموزگار خوب شهادت، اسوه تقوی و معنویت «حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها» یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.
فاطمه آن گوهر گنجینه حیا و نماد عصمت و پاکی است که درک او، درک شب قدر و تداوم بخش سلاله پاک محمدی است. بزرگ بانویی که نامش برگرفته از «فاطر السموات» است و سرمنشأ رحمت و عنایت، شریف ترین مخلوق در بندگی خدا، مادر اهل‌بیت(ع)، چشمه‌ زلال ولایت ، واسطه‌ فیض امامت و جلوه‌ای از جمال خداوند در عالم هستی است.
وجود مقدس زهرای مرضیه(س) در پیشگاه ذات اقدس متعال و ائمه‌ معصومین (ع) از عظمت و منزلت بی‌بدیلی برخوردار بوده و زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای همه‌ انسان‌ها به ‌ویژه زنان مسلمان است.
اگر چه حیات زنان در ادوار مختلف تاریخ بشری تحولات و چالش های فراوانی را تجربه کرده است اما دین مبین اسلام با نگاه ارزشی به زن بر تمامی عقاید جاهلی پیرامون شخصیت و منزلت زنان خط بطلان کشید و ارزش و جایگاه او را عزت و حرمت بخشید.

ولادت زهـرای اطهـر (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، فرصت ارزشمندی برای تکریـم و تجلیـل مادران و زنان جامعه اسلامی و ترویج ارزش ها، فضائل و کرامات بانوی اول اسلام در فضای این سرزمین نورانی است.
اینجانب ضمن تبریک میلاد فرخنده دردانه آفرینش و فرزند برومندش، احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی (ره) از درگاه ایزد منان، صمیمانه برای مادران عزیز و بانوان شریف استان خوزستان بویژه خانواده بزرگ شرکت گاز استان تندرستی و شادکامی و توفیق خدمت بیشتر به این عزیزان رامسألت می نمایم.
عبدالله ابول پور
اسفند ۹۷