آماده سازی ۱۷ مرکز در بهبهان بمنظور اسکان مسافرین نوروزی

خورنا | پدرام کسائی:  مدیر آموزش و پرورش بهبهان در حاشیه جلسه هماهنگی ستاد اسکان فرهنگیان نوروزی گفت: ۱۷ مرکز و پایگاه اسکان فرهنگیان و مهمانان نوروز ۹۸ در بهبهان آماده سازی می شود.

رسول عبدی پور ظهر گفت ستاد اسکان فرهنگیان بهبهان با آماده سازی ۱۷ پایگاه و آموزشگاه به استقبال بهار می رود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی ها و اقدامات انجام گرفته در حوزه ستادی افزود: طی بازدیدهای به عمل آمده که تا پایان اسفند ماه ۹۷ توسط معاونین و کارشناسان نیز ادامه دارد، نیازهای مدارس در بخش تجهیزات شامل پتو، فرش، موکت، یخچال، آبگرمکن بررسی شده و در جهت ارتقاء خدمت رسانی اقدامات لازم و مناسب صورت می پذیرد.

عبدی پور تصریح کرد: لیست مدارس، کارکنان و کاربران سیستمهای ثبت اطلاعات مسافرین نوروزی ستاد مرکزی اسکان تعیین شده است، که به زودی با مشخصات کامل جهت اطلاع رسانی در پورتال رسمی آموزش و پرورش بهبهان منتشر و همچنین در اختیار فرمانداری، اداره میراث فرهنگی و گردشگری و سایر دستگاهها قرار خواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان خاطر نشان کرد: در جهت ارائه خدمات مطلوب به مهمانان فرهنگی و مسافرین نوروز ۹۸ که مهمان شهرستان بهبهان هستند نیاز است سازمان ها و ارگانها نیز برای کمک رسانی به مدارس ستاد اسکان همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.