ایست قلبی نماینده بوشهر

نماینده بوشهر در حمایت از خوزستان راهی بیمارستان شد

به گزارش خورنا، در جریان بررسی بودجه ۹۸ توسط مجلس حجت الاسلام عبدالحمید خدری، ونماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم پس از نطق گلمرادی، نماینده بندرماهشهر در مخالفت با حذف ردیفی از بودجه اعتراض فراوان کرد که با ایست قلبی موقت مواجه شد و با تلاش پزشکان مجلس و بیمارستان هم اکنون در بخش ccu بستری است.
دکتر علی گلمرادی، نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس در گفتگو با خورنا به تشریح این واقعه پرداخت و گفت: در جریان بررسی بودجه که دو هفته است به صورت سه شیفت ادامه دارد امروز به بخش هزینه ای بودجه رسیده ایم که مجلس بنایی بر حذف ردیفی برای مبارزه با ریزگردها داشت. پس از نطق بنده در مخالفت با حذف این ردیف، حجت الاسلام خدری، مشاجره لفطی شدیدی با هیئت رئیسه مجلس داشت که منجر به ایست قلبی موقت وی شد.
وی ادامه داد: با تلاش پزشکان بهداری مجلس وی به بیمارستان منتقل شد و هم اکنون در بخش ccu بیمارستان بستری هستند و به حمدلله خطر اصلی رفع شده است.

گلمرادی در پایان گفت: الحق و الانصاف، هرجا صحبتی در مبارزه با فقر و حمایت از قشر آسیب پذیر وجود دارد، حجت الاسلام خدری بدون توجه به اینکه از کدام حوزه انتخابیه هستند، سردمدار این گونه حرکت ها هستند.