برگزاری سومین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت،گاز و پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

خورنا|باقر گل فر:سومین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادى انرژى پارس، معاونت علمى فناورى ریاست جمهورى و پارک علم و فناورى خلیج فارس ، ۵ تا ٨ اسفندماه ٩٧ در پارس جنوبی برگزار می‌شود.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،رئیس پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان این خبر افزود؛ سومین دوره بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با رویکرد توسعه بازار و نیازسنجی از پروژه‌های ساخت داخل، شبکه‌سازی و تعامل با شرکت‌های پتروشیمی و پالایشگاه‌ها، انتقال تکنولوژی بین شرکت‌های سازنده داخلی و بین‌المللی هفته اول اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.
خشایار پورمحمدشاهینی اهداف برگزاری این رویداد را معرفی شرکت‌های دانش بنیان و فناوری‌های جدید به صنایع و واحدهای صنعتی مستقر در پارس جنوبی، تبادل و هم‌افزایی در خلق فرصت‌های جدید برای تولیدکنندگان و صنعت گران داخلی، کشف زمینه‌های جدید همکاری برای فعالیت شرکت‌های فناوری و دانش بنیان و نیز ایجاد تصویر واضح از فرصت‌های منطقه، پیش روی شرکت‌های حاضر در رویداد بر شمرد.
پورمحمدشاهینی افزود بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با مشارکت سازمان منطقه ویژه اقت:صادی انرژی پارس به عنوان بزرگ‌ترین بازار اقتصادی و انرژی ایران فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی‌های فعالین این عرصه به پالایشگاه‌ها و شرکت‌های پتروشیمی است.
وی ادامه داد سومین بازار تکنولوژی و نوآوری نفت، گاز و پتروشیمی در بخش‌های میان دستی و پایین‌دستی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برگزار مى گردد که شامل تجهیزات مکانیکی، تأسیسات مکانیکی، مواد، ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی، برق و الکترونیک ، فناوری اطلاعات، خدمات، HSE ، مواد شیمیایی، فرآیند ، محیط‌زیست و فنی مهندسی، خدمات فراساحلی، خدمات مدیریتی و سیستم‌های مدیریت سازمانی برگزار مى گردد.
گفتنی است رویداد بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی پس از یک نمایشگاه ۴ روزه فرایند شبکه سازی و توسعه بازار سازندگان دانش بنیان ‌و توسعه منابع داخلی صنایع مستقر در منطقه را  در طول سال ادامه می دهد و برگزارى کارگاه هاى آموزشى و جلسات B2C از مهمترین فعالیت هایى است که در حاشیه این رویداد برگزار مى گردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *