جایگاه سوخت سعدی به شهرستان رامهرمز آسیب وارد کرده است

خورنا/فرشیدفرجی به گزارش خبرنگارخورنا فرماندار رامهرمز در نشست با اصحاب رسانه گفت:  پمپ بنزین سعدی به دلیل تعطیلی های مکرر به شهرستان آسیب وارد کرده است.پرونده قضایی تشکیل شده و تا هفته آینده نتیجه را به مردم اعلام می کنم

موسی ممبینی افزود: شرکت نفت با متولی این جایگاه انعقاد قرارداد کرده است که برای لغو قرارداد باید روال قانونی آن طی شود.

فرماندار رامهرمز نسبت به بهداشت سبزی های خوردنی هشدار داد

ممبینی دراین نشست، نسبت به عدم رعایت بهداشت برخی سبزی فروش ها خصوصا در منطقه کیمه هشدار داد و از شستشوی سبزی ها با آب فاضلاب خبر داد.

ایشان از برخورد قضایی با برخی عوامل این ناهنجاری خبر داده و از مردم درخواست کرد هرگونه ناهنجاری مشابه که با سلامت مردم در ارتباط است را در هر نقطه شهر به مراجع مربوطه اطلاع دهند.

فرماندار رامهرمز: آزمون شرکت سیمان به هیچ وجه فراموش نشده است.

در این جلسه ممبینی از پیگیری آزمون شرکت سیمان از طریق اداره اطلاعات خبرداد وگفت:  نتیجه‌‌ی این پیگیری ها را از طریق رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری رامهرمز درجواب یکی از خبرنگاران که ازوی درمورد پاره شدن بنر امام و رهبری در روز سخنرانی احمدی نژاد سوال کرد نیز اظهار داشت که این موضوع کذب محض است وهمچین چیزی صحت ندارد

دیرکرد بدهی بانکی زیر ۳۰میلیون کشاورزان بخشیده می شود

در پایان موسی ممبینی فرماندار رامهرمز ، از کشاورزانی که بدهی بانکی زیر سی میلیون تومان دارند درخواست کرد جهت امهال سه ساله اصل وام خود و بخشش سود و دیرکرد آن به شعب بانک کشاورزی مراجعه کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *