نماینده آبادان: حکم حکومتی را با جان و دل می‌پذیریم

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و یکی از امضا کنندگان طرح سئوال از رئیس جمهور گفت: ضمن پس گرفتن امضای خود حکم حکومتی را با جان و دل می‌پذیریم و آن را فصل الخطاب همه کارهای خود و مجلس می‌دانیم.

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: رهنمودهای صبح امروز مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان برای ما فصل الخطاب است و از همان لحظه امضای خود را پس گرفتم.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان همواره همچون همه مسئولان و ملت بزرگ ایران اسلامی گوش به فرمان رهنمودها و دستورات مقام معظم رهبری هستند و در اجرای فرمایشات ولی امر مسلمین لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره بر اساس مصالح مردم، نظام و انقلاب وارد می‌شوند چرا که در طرح سئوال قبلی مقام معظم رهبری هیچ اعتراض و یا دستوری در خصوص توقف طرح سئوال نکردند.

وی افزود: پس از رهنمودهای صبح امروز رهبر معظم انقلاب همه نمایندگان امضا کننده سئوال از رئیس جمهور امضای خود را پس گرفتند و این طرح در واقع منتفی شد.

انصاری گفت: من به عنوان نماینده مردم شریف آبادان همچون سایر نمایندگان و ملت شریف ایران اسلامی رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری را نصب العین قرار داده و همواره گوش به فرمان ولایت فقیه هستم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رمز پیروزی امت ما در تمام این عرصه‌ها اطاعت محض از ولایت فقیه بوده است، اظهار کرد: اکنون با توجه به حوادث موجود در منطقه به رهبر انقلاب عرض می‌کنیم برای اعتلای این کشور به شما اطمینان می‌دهیم ملت و مسئولان نظام گوش به فرمان شما با قدرت و بصیرت پیش رفته و آرامش و وحدت خود را حفظ کرده و برای رسیدن به حکومت جهانی امام مهدی دست به دعا برمی‌داریم و امیدواریم که به فضل الهی انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *