آغاز عملیات لوله گذاری و احداث کانال دفع آبهای سطحی در فاز۷

رییس شورای شهر بندرماهشهر گفت: عملیات لوله گذاری و احداث کانال دفع آبهای سطحی در یکی از نقاط مستعد فاز۷ آغاز شد.

مجتبی آبادی رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر اظهار کرد: شهرداری بندرماهشهر در اواسط سال جاری ، فاز۷ را رسما از مسکن و شهرسازی شهرستان تحویل گرفت که متاسفانه به دلیل عدم اجرای صحیح زیرساخت ها، شهروندان عزیزمان در این منطقه با مشکلات ریز و درشت بسیاری دست و پنجه نرم می کنند.

مجتبی آبادی ادامه داد: بنا به قوانین اداری و با توجه به زمان تحویل گرفته شدن فاز۷ توسط شهرداری، متاسفانه امکان در نظر گرفتن بودجه قابل توجهی برای این منطقه وجود نداشت. اما تلاش شد در حد توان برخی کارهای زیرساختی هرچند اندک در این منطقه اجرا شود؛ تا با استعانت از خدای متعال پروژه های شهرداری در فاز۷، سال آینده رسما آغاز شود.

رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر اظهار داشت: برخی نقاط فاز۷ پس از بارش باران دچار تجمیع آبهای سطحی می شود و متاسفانه متولیان هیچگونه راه خروجی را برای دفع آبهای سطحی در این نقاط پیش بینی نکرده بودند.

آبادی ادامه داد: در ماه های اخیر با توجه به منابع محدود مالی شهرداری، برخی نقاط فاز۷ جهت دفع آبهای سطحی لوله گذاری شد اما بازهم به طور عمده این حجم از لوله گذاری کافی نبود.

آبادی عنوان کرد: اکنون بیش از ۴۰۰متر لوله گذاری و احداث کانال دفع آبهای سطحی در یکی از نقاط مستعد فاز۷ آغاز شده که تلاش می شود تا پیش از عید این عملیات به اتمام برسد. با اجرای این پروژه مشکل دفع آبهای سطحی در خیابان ورودی فاز۷ از سوی فنی و حرفه ای برطرف خواهد شد.

آبادی افزود: این مسیر دارای مشکل آسفالت هم می باشد که نقض سیستم فاضلاب مانع انجام عملیات عمرانی در این منطقه شده است. اگر نقض سیستم فاضلاب برطرف شود شهرداری بلافاصله این مسیر پر تردد را آسفالت خواهد کرد.

رییس شورای شهر بندرماهشهر در پایان از زحمات شبانه روزی واحد عمران شهرداری که متولی این عملیات عمرانی می باشد تشکر ویژه نمود.