کارگران آبدارِ آب‌و‌فاضلاب روستایی رامهرمز ۵‌ ماه است که حقوق نگرفته اند

خورنا/فرشیدفرجی به گزارش خبرنگارخورنا این کارگران زیر نظر پیمانکاری به نام آقای ر.ن می باشند و چهار شهر رامهرمز، بهبهان، باغملک و رامشیر که حدود ۲۰۰ نفر هستند بیش از ۵ ماه است که حقوقی دریافت نکرده اند.

برای این کارگران که بعضاً با بهداشت آب روستایی و با منابع آب سروکار دارند چه انگیزه ای برای جدیت کامل در کار باقی می ماند وقتی در ایام منتهی به عید نوروز مقابل زن و فرزند خود شرمنده باشند. آیا سلامت مردم به خطر نمی افتد؟

آیا گزارش‌های مراکز بهداشت روستایی، سلامت و بهداشت آب روستاهای رامهرمز را تایید می‌کنند؟ مسئولین شهرستان آیا به فکر حقوق عقب‌مانده ۵ ماه این کارگران مظلوم هستند؟ در شرایطی که قیمت گوشت قرمز به ۱۰۰ هزار تومان نزدیک شده و قیمت مرغ ۱۶ هزارتومان را رد کرده و هر کیسه برنج به بالای ۱۰۰ هزار تومان رسیده، آیا مسئولین شهرستان رامهرمز و مسئولین خوزستان حاضرند ۵ ماه حقوق نگیرند؟

خورنا رامهرمز از مسئولین آب و فاضلاب استان و شهرستان رامهرمز، نماینده، فرماندار و مدعی العموم، تقاضای رسیدگی فوری به این مسئله را دارد تا این کارگران زحمت‌کش در ایام پایان سال با این اوضاع گرانی بتوانند مطالبات خود را دریافت کرده و گوشه ای از مشکلات معیشتی خود را رفع کنند./یاران ۳۱۳

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *