راه یابی باشگاه‌های کتاب‌خوانی شهرستان رامهرمز به مرحله کشوری سومین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی

باشگاه‌های کتاب‌خوانی شهرستان رامهرمز و راه‌یافته به مرحله کشوری سومین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی برگزیده شدند

خورنا/فرشیدفرجی اختتامیه استانی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی استان خوزستان ۲۳ بهمن‌ماه با اعلام برگزیدگان راه‌یافته به مرحله کشوری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب اهواز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگارخورنا رامهرمز، سرپرست اداره با اعلام این خبر عنوان کرد: پس از اتمام مهلت ارسال آثار فعالیت‌های باشگاه‌های کتاب‌خوانی در مرحله استانی در بخش‌های مختلف و از سوی داوران آثار ذیل برگزیده و به مرحله کشوری راه یافتند.

عبدالرضا باغ شیرین ادامه داد: در بخش فیلم ۵۰ ثانیه‌ای معرفی کتاب، آیناز خدادادی از باشگاه دادمهر رامهرمز، نیایش هرمزنژاد از باشگاه دادمهر رامهرمز، نگین ممبینی از باشگاه چنار رامهرمز و فاطمه لیاقت از باشگاه چنار رامهرمز به‌عنوان نفرات اول تا چهارم معرفی شدند.

وی افزود: در بخش‌نامه به نویسنده محسن اسکندری از باشگاه کتاب‌خوانی بلوط و نیز در بخش فعالیت‌های باشگاهی، باشگاه کتاب‌خوانی چنار به مربیگری مینا مداحی، باشگاه کتاب‌خوانی اوریا از روستای باصدی به مربیگری معصومه موسوی، باشگاه کتاب‌خوانی روستای مربچه به مربیگری الهام محمدیان و باشگاه کتاب‌خوانی مهرآیین و مهراذین از روستای مالکاید به مربیگری پرینوش بهمئی و ایران طلاوری به مرحله کشوری راه یافتند.

سرپرست ارشاد اسلامی رامهرمز در پایان ضمن تبریک به راه‌یافتگان به مرحله نهایی و سپاس از فعالیت همه‌ی باشگاه‌ها اعلام داشت: طی مراسمی از دیگر باشگاه‌ها و مربیان فعال شهری، روستایی و مهد در تالار هنر رامهرمز قدردانی و تجلیل خواهد شد.