شهردار رامهرمز: ثمره تلاش‌هایمان را سال آینده شهروندان لمس خواهند کرد

خورنا/فرشیدرفرجی به گزارش خبرنگار خورنا مهندس حسین صفری شهردار رامهرمز در رابطه فعالیت‌های شهرداری این شهر گفت: سال جاری یکی از سال‌هایی بود که ما بیشترین فعالیت‌ها را در سطح شهر انجام داده‌ایم که ثمره آن را در سال آینده خواهیم دید و به‌قدری پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در حال انجام است که سقف اعتبارات و هزینه کردهایی که صورت خواهد گرفت به‌اندازه چند سال گذشته است.

«۲۰۰ هزار مترمربع در سطح شهر آسفالت خواهد شد»

وی ادامه داد : به‌زودی بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع در سطح شهر آسفالت خواهیم کرد و پروژه بهسازی خیابان‌های اصلی شهر مانند خیابان امام و ولی‌عصر در مرحله عقد قرارداد هستیم که تحولی عظیم در این رابطه صورت خواهد گرفت. همچنین زیباسازی‌های مختلفی را تا پایان سال در سطح شهر ایجاد خواهیم کرد به‌طوری‌که مردم این زیباسازی‌ها را لمس خواهند کرد.

«احداث پارک ساحلی در مرحله عقد قرارداد است»

شهردار رامهرمز عنوان کرد: احداث فضاهای کلان ازجمله پارک ساحلی بااعتباری بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان در مرحله عقد قرارداد هستیم و سرجمع پروژه‌هایی که در سطح شهر انجام خواهد شد بیش از ۲۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی است که شکوفایی عظیمی به وجود خواهد آمد.

«مردم رامهرمز لیاقتشان بیش از این است که دارند»

مهندس حسین صفری شهردار رامهرمز در پایان عنوان کرد: مردم این شهر لیاقتی بیش از این دارند که ارائه‌شده و امیدوارم که بتوانیم خدمتی کوچک به این مردم بزرگ بنماییم و ان شااله که مردم هم با ما همکاری کنند.