اهدا تندیس جشنواره استندآپ کمدی به هنرمند نوجوان رامهرمزی

از هنرمند نوجوان رامهرمزی در دومین جشنواره ملی استنداپ کمدی شوشتر تقدیر شد

خورنا/فرشیدفرجی به گزارش روابط عمومی اداره‌‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز، سرپرست اداره با اعلام این خبر اظهار داشت: دومین جشنواره ملی استند آپ کمدی شوشتر در دو بخش آزاد و حمایت از کالای ایرانی (شعار سال مقام معظم رهبری) برگزار شد.

عبدالرضا باغ شیرین ادامه داد: در این دوره پس از بررسی هیئت‌داوران ۷ اثر به مرحله نهایی راه یافت که استداپ بهار نوروزی هنرمند نوجوان این اداره با عنوان «تقلبی» یکی از این آثار بود.
وی تصریح کرد: از داوران حاضر در این جشنواره می‌توان به پرستو گلستانی بازیگر عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون، بهزاد خیرالهی، خلیل ضرغام پور، حسین نجف‌زاده و رضا خادم سیدالشهدا اشاره کرد که کار داوری آثار در مرحله نهایی را بر عهده داشتند.

وی همچنین گفت: هیئت‌داوران دومین جشنواره ملی استندآپ کمدی از میان آثار اجراشده در مرحله نهایی اشکان گله ملکی از شهرستان شوشتر، رضا قبیتی‌نسب از دزفول و رضا فقیهی از استان همدان را به ترتیب به‌عنوان نفرات اول تا سوم این جشنواره معرفی کردند.

سرپرست ارشاد اسلامی رامهرمز در پایان گفت: همچنین هیئت‌داوران پس از اجرای حسین باقری از استان اصفهان، شاهین خزعلی از هندیجان، بهار نوروزی از شهرستان رامهرمز، صادق قمری از استان لرستان و مارال خدادادی از شهرستان گتوند با اهدای تندیس جشنواره، هدیه نقدی و لوح یادبود جشنواره تقدیر نمودند.