نماینده خرمشهر: نمایندگان امضای خود را پس گرفتند

خورنا: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانات رهبری در زمینه توقف طرح سئوال از رئیس جمهور مدبرانه است.

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: طرح سئوال از رئیس جمهور که در قانون به عنوان یکی از حقوق نمایندگان مجلس محسوب می‌شود مدتی فضای سیاسی کشور را در بر گرفته بود.

وی افزود: در این راستا نظرات و بحث‌های کارشناسی زیادی در خصوص منافع و آثار ناشی از طرح سئوال از رئیس جمهور در مجلس مطرح شد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب با روشن‌بینی و تدبیر خود به موقع وارد شده و با بیانات خود مسیر را تعیین کردند.

سامری تصریح کرد: بیانات رهبری در زمینه توقف طرح سئوال از رئیس جمهور بر ما حجت است چراکه قطعاً رهبری با دیدی روشن و مدبرانه این فرمایشات را ادا فرمودند.

وی که از موافقان طرح سئوال از رئیس جمهور بود در ادامه اضافه کرد: با توجه به بیانات امروز رهبر انقلاب، طرح سئوال از رئیس جمهور منتفی است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: قطعاً سایر نمایندگان امضا کننده طرح سئوال نیز با تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب امضای خود را پس گرفته و طرح سئوال متوقف خواهد شد.

سامری در پایان با تاکید بر بیانات رهبری مبنی بر حفظ آرامش در جامعه اظهار کرد: قوای سه گانه در راستا تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه پرهیز اختلاف و خدمت به مردم و رفع مشکلات ملت شریف ایران گام برمی‌دارند.