شهردار جدید چمران:

مسئولیت شهرداری چمران را با نگرش اصلاح‌طلبانه تحویل گرفتم

شهردار جدید شهر چمران گفت: بنده با نگرشی اصلاح‌طلبانه مسئولیت را تحویل گرفتم ولی تمام افرادی که در این مجموعه کار می‌کنند از کارگر گرفته تا کارمند انسان‌هایی محترم خواهند بود.

به گزارش خورنا، عبدالواحد عبادی در آیین معارفه خود اظهار کرد: به کار اجرایی بیشتر از کار حاکمیتی علاقه داشتم و بر اساس انتخاب شورا و توانمندی‌های خودم تصمیم گرفتم این مسئولیت را بپذیرم.

وی افزود: برنامه‌های متعددی را برای این مسیر همچون بحث بازار و نیزارها و پروژه‌های عمرانی تعیین کردم که امیدوارم بتوانیم با همکاری همکارانم این مسائل را حل کنیم.

شهردار جدید چمران بیان کرد: مردم انتظار دارند کار انجام دهیم. نگاه ما توسعه جامع به معنای نگاه یکسان به تمام شهر است. شفافیت در کار و پاسخگویی به شهروندان را اصل کار خود می‌دانم.

عبادی ادامه داد: ما حق نداریم در پروژه‌ها، پیمانکاری‌ها و هزینه‌ها چیزی را از مردم پنهان کنیم. در این راه حمایت شورای اسلامی که چند ماه صبر را پیشه کار خود کردند نیاز داریم.

وی متذکر شد: در مجموعه‌ای که تحویل گرفتم عزیزانی هستند که ممکن است نگرشی دیگر داشته باشند. بنده با نگرشی اصلاح‌طلبانه مسئولیت را تحویل گرفتم ولی تمام افرادی که در این مجموعه کار می‌کنند از کارگر گرفته تا کارمند انسان‌هایی محترم خواهند بود.