فرماندار بندر ماهشهر:

طرح ارتقای امنیت شهرستان بندر ماهشهر اجرا می‌شود/ سال آینده ۵۰ میلیارد ریال برای افزایش امنیت شهرستان اختصاص می‌یابد

فرماندار بندر ماهشهر گفت: طرح جامعی به نام طرح ارتقا امنیت اجتماعی برای تامین امنیت شهرستان در سال آینده در نظر گرفته‌ایم که بودجه آن ۵ میلیارد تومان تعیین شده است.

به گزارش خورنا، محسن بیرانوند در آیین معارفه شهردار چمران اظهار کرد: در وضعیت فعلی و با توجه حمله و فشار دشمنان خارجی، مهم‌ترین عاملی که می‌تواند باعث رشد کشور شود انسجام و وحدت مردم و مسئولان است.

وی افزود: نمود این اتفاق در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشاهده شد که با حضور بسیار باشکوه مردم همراه بود و‌ پاسخ روشنی به جهانیان و دشمنان نظام داد.

فرماندار بندر ماهشهر در ادامه با اشاره به پروسه انتخاب شهردار چمران گفت: اختلاف‌نظرهایی برای انتصاب دکتر عبادی وجود داشت و منتقدانی به این انتخاب انتقاد می‌کردند که نظر همه منتقدان محترم است ولی شورای شهر چمران احساس کرد که دکتر عبادی می‌تواند این مهم را برعهده بگیرد.

بیرانوند خاطرنشان کرد: شهردار منتخب چمران موضوع کناره‌گیری از این مسئولیت را مطرح کرد اما اجازه ندادم او به خاطر انتقادها کنار بکشد. باید به رای شورا احترام گذاشت و من مانع از کنار کشیدن عبادی شدم.

وی ادامه داد: هیچوقت در کارم و در انتصاب مدیران شهرستان مسائل سیاسی را دخالت ندادم و توانمندی را مهم‌تر از مسائل سیاسی می‌دانم. هر چند همراهی با دولت بسیار مهم است و شخصی که انتخاب می‌شود باید همگرا با برنامه‌های دولت باشد.

فرماندار بندر ماهشهر اظهار کرد: خواسته من و استاندار از دکتر عبادی جدیت و وقت گذاشتن برای امور و رسیدگی به امور مردم است. استاندار در سفری که داشت اعلام کرد که اعتبارات پروژه‌های ما سه برابر شد که به زودی به صورت مستند این موضوع را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

بیرانوند با بیان اینکه خوشبختانه شهرداری چمران بدهی ندارد و وضعیت مالی آن مناسب است، گفت: این مسأله مرهون همگرایی شورا و شهرداری چمران و برنامه‌ریزی مناسب برای اداره امورات شهری است.

وی همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت شهرستان خبر داد و افزود: برای بحث امنیت طرحی کوتاه مدت اجرا کردیم که آمار جرائم را به شدت کاهش داد و طرح جامعی نیز به نام طرح ارتقا امنیت اجتماعی برای تامین امنیت شهرستان در سال آینده در نظر گرفته‌ایم که بودجه آن ۵ میلیارد تومان تعیین شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سید امنیت کجا روز روش اسلحه کلاش مگیرند و ادم می کشنند وای بحال شب برسه ماهشهر جای غیر بومیان شده و پستها راتصاحب کرده اند