مدیر آموزش و پرورش شهرستان هفتکل از اعزام۱۴۵دانش آموز به اردوی راهیان نور خبر داد

مدیر آمورش و پرورش شهرستان هفتکل از اعزام ۱۴۵ نفر از دانش آموزان مدارس پسرانه ی مقطع متوسطه ی دوره ی دوم به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره ی آموزش و پرورش شهرستان هفتکل، افشین یوسفی روز شنبه  مورخ ۲۷ بهمن ۹۷ در گفت و گوی اختصاصی با روابط عمومی، از اعزام ۱۴۵  نفر از دانش آموزان مدارس پسرانه ی مقطع متوسطه ی دوره ی دوم به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.  

وی در ادامه افزود: اردوی راهیان‌ نور دانش آموزی، روایتگر فداکاری ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس و احیاگر فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان ماست .

 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان هفتکل همچنین خاطر نشان کرد: این دانش آموزان در میان بدرقه ی با شکوه ،  مسئولین محلی ، خانواده ی معظم شهداء و ایثارگران ، معلمان و دیگر اقشار مختلف مردم ،راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند ،تا از یادمان شهدای هویزه بازدید نموده و پس از استقرار در اردوگاه شهید مسعودیان ،در رزمایش شبانه با عنوان، پایداری تا ظهور،شرکت نمایند.

 
گفتنی است در ادامه ی این مراسم که با همکاری مشترک آموزش و پرورش و حوزه ی بسیج دانش آموزی برگزار گردید ، سرهنگ حسنی فرمانده ی سپاه ناحیه ی هفتکل نیز به ایراد سخن پرداخت و هدف از برپایی اردوی راهیان نور دانش آموزی را ، گسترش و نهادینه کردن  فرهنگ جهاد و از خود گذشتگی در جامعه برشمرد.، و سپس  برنامه های این اردوی دو روزه را تشریح ، و نکات مهم حفاظتی و امنیتی را یاد آور گردید.

شایان ذکر است اردوی راهیان نور بسیج دانش آموزی، به مدت دو روز از تارخ ۲۷  لغایت ۲۸ بهمن ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *