افتخار آفرینی جوان هندیجانی در دومین جشنواره ملی استندآپ کمدی در شوشتر

دومین جشنواره ملی استندآپ کمدی با معرفی برترین‌ها در شهرستان شوشتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، دومین جشنواره ملی استندآپ کمدی که با حضور سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی معاون هنری و سینمایی این اداره کل، پرستو گلستانی بازیگر عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون، فرماندار و شهردار شوشتر و همچنین اعضای شورای اسلامی این شهرستان و جمع کثیری از هنرمندان استانی، مردم و علاقه‌مندان به عرصه هنر شامگاه چهارشنبه ٢۴ بهمن ماه برگزار شد، با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

پس از انتشار فراخوان،آثار بسیاری از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از بازبینی کمیته داوری در مرحله نخست ۵ تا ٧ اثر برای اجرای زنده در مرحله نهایی انتخاب شدند.

از داوران حاضر در این جشنواره می‌توان به پرستو گلستانی بازیگر عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون، بهزاد خیرالهی، خلیل ضرغامپور، حسین نجف‌زاده و رضا خادم سیدالشهدا اشاره کرد که کار داوری آثار در مرحله نهایی را بر عهده داشتند.

هیات داوران دومین جشنواره ملی استندآپ کمدی از میان آثار اجرا شده در مرحله نهایی اشکان گله ملکی از شهرستان شوشتر، رضا قبیتی‌نسب از دزفول و رضا فقیهی از استان همدان را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این جشنواره معرفی کردند.

همچنین هیات داوران اجرای حسین باقری از استان اصفهان، شاهین خضعلی از هندیجان را به عنوان اجراهای شایسته تقدیر این جشنواره معرفی کردند.

در ادامه نیز هیات داوران از مارال خدادادی از شهرستان گتوند، بهار نوروزی از شهرستان رامهرمز و صادق قمری از استان لرستان به پاس حضور در این جشنواره تقدیر کردند.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *