«فریاد صبر» لیلا جعفرزاده، نویسنده ماهشهری، روانه بازار کتاب شد

خورنا: کتاب «فریاد صبر» اثر لیلا جعفرزاده نویسنده ماهشهری وارد بازار کتاب شد.

لیلا جعفرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: نخستین کتاب داستانم با عنوان «فریاد صبر» به چاپ رسیده و وارد بازار کتاب شده است.

وی افزود: موضوع این کتاب داستانی اخلاقی و اجتماعی است که زندگی سراسر ایثار پدر و مادری را نقل می‌کند و شامل پنج فصل است.

این نویسنده ماهشهری با بیان اینکه کار نوشتن این کتاب چهار سال زمان برد، ادامه داد: کار نگارش این داستان را از سال ۸۷ آغاز کردم و اخیراً موفق به چاپ و انتشار آن شدم.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: کار نگارش این کتاب را همزمان با ولادت حضرت زینب (س) آغاز کردم و با استعانت از این بانوی بزرگوار موفق به پایان کار نوشتن داستان و چاپ آن شدم.

 

کتاب «فریاد صبر» اثر لیلا جعفرزاده نویسنده ماهشهری

وی یادآور شد: نوبت نخست کتاب «فریاد صبر» توسط انتشارات ترآوا و در شمارگان یک‌هزار نسخه به چاپ رسیده است که امیدوارم با استقبال خوانندگان نوبت‌های بعدی این کتاب نیز به چاپ برسد.

نویسنده کتاب فریاد صبر اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به کتاب‌فروشی ارشاد ماهشهر، کتاب‌فروشی بین‌الملل اهواز و نمایشگاه کتاب دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان مراجعه و یا از طریق تارنمای انتشارات ترآوا به نشانی www.tarava.com اقدام به خرید کنند.

جعفرزاده یادآور شد: در حال نوشتن کتاب دیگری به نام «سقوط بی‌صدا» هستم که شامل سه داستان است و به والدین در مورد مراقبت از فرزندان در راه مسائل مهم زندگی از قبیل دوست‌یابی، ازدواج و … هشدار می‌دهد.

وی تصریح کرد: نگارش داستان نخست این کتاب به پایان رسیده و در حال نوشتن داستان دوم آن هستم و امیدوارم کار نگارش آن حدود یک سال دیگر به پایان برسد.

این نویسنده ماهشهری اضافه کرد: از تمامی خوانندگان کتاب «فریاد صبر» سپاسگزارم و علاقه‌مندم نظرات و پیشنهادات آنها را در مورد این کتاب بدانم.

جعفرزاده در پایان بیان داشت: خوانندگان این کتاب می‌توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی leiyla_jafarzade@yahoo.com اعلام کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *