عملیات گاز رسانی به اندیمشک در دو مرحله اجرا می‌شود

خورنا- پیمان جهانگیری ظهر امروز در آئین افتتاح ۲۵ طرح گاز رسانی به ۱۷۴ روستای استان خوزستان در سالن کوثر فرمانداری شهرستان اندیمشک، اظهار داشت: امروز برای توسعه شهرستان اندیمشک تلاش و برنامه ریزی جدی شده است.

وی با اشاره به نیازهای مناطق روستایی، افزود: چهل سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد و روند توسعه کشور با شتاب ادامه دارد، مسیر توسعه ایران پس از انقلاب اسلامی بیش از گذشته هموار و خدمت رسانی به شهروندان در مناطق روستایی به عنوان یک هدف و اولویت تعیین شده است.

فرماندار شهرستان اندیمشک با بیان این که ظهر امروز در آئین رسمی عملیات گاز رسانی به ۱۷۴ روستای استان خوزستان با اعتبار ۱۳۳ میلیارد تومان در قالب ۲۵ پروژه تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسون انرژی، عملیات گاز رسانی به بخش مرکزی شهرستان اندیمشک به صورت کامل اجرا شده است.

وی با اشاره به طرح‌های عمرانی بخش الوار گرمسیری و رفع محرومیت آن، گفت: این بخش نیز در ۲ فاز گاز رسانی می‌شود که عملیات گاز رسانی مرحله اول آن با هدف پوشش ۲۴ روستای شهرستان آذرماه امسال کلنگ زنی و عملیات عمرانی آن نیز آغاز شد و فاز دوم این طرح برای گاز رسانی به ۳۱ روستا امروز آغاز شده است.

جهانگیری با بیان این که عملیات اجرایی پروژه مرحله نخست گاز رسانی به بخش الوار گرمسیری با اعتباری بالغ ۲۶۰ میلیارد ریال آغاز و اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: مرحله نخست این طرح با ۶۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع با ۸۵۰ انشعاب اجرا و با اجرای کامل آن ۸۸۰ خانوار از نعمت گاز برخوردارمی‌شوند.

وی با بیان اینکه عملیات گاز رسانی به چهار روستای شهرستان نیز امروز به صورت رسمی بهره برداری شده است، عنوان کرد: اقدامات صورت گرفته برای رفع محرومیت و توسعه بخش الوار گرمسیری سبب رضایت شهروندان و ایجاد زمینه پیشرفت شهرستان شده است.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *