کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر ماهشهر

خورنا: فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

احمد معاونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: مأموران دایره مبارزه با کالای قاچاق شهرستان بندر ماهشهر براساس اطلاعات معتبر مبنی بر قاچاق انواع سوخت در این شهرستان، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، چهار مخفیگاه نگهداری انواع سوخت قاچاق را در شهرستان بندر ماهشهر شناسایی کرده و با انجام تحقیقات نامحسوس، ۵ نفر از متهمان این پرونده را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی، در چهار عملیات مختلف و جداگانه به بازرسی از مخفیگاه متهمان پرداخت و موفق به کشف ۵۱ هزار لیتر نفت کوره، ۳۲ هزار لیتر نفت سفید و ۱۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق شدند.

معاونی اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا، این پنج متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در ادامه گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مبارزه جدی با قاچاق کالا باید در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول با تأکید بر لزوم استفاده از کالای ایرانی برای توسعه اشتغال‌زایی و حفظ سرمایه‌های ملی، تصریح کرد: قاچاق کالا ضمن هدر دادن سرمایه ملی، اشتغال پایدار در جامعه را از بین برده و زمینه رشد کمی و کیفی تولید ملی را از بین می‌برد.

معاونی افزود: نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا از هیچ تلاش و کوششی فروگذاری نکرده و قاطعانه با تخطی‌کنندگان از قانون برخورد می‌کند.

وی تأمین امنیت و جلب رضایت شهروندان را وظیفه اصلی پلیس عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی بندر ماهشهر در حدود اختیارات و وظایف خود با سلب کنندگان امنیت و آسایش مردم به شدت برخورد کرده و در این راستا هیچ اغماضی نمی‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، تأمین امنیت را در گرو همکاری مردم دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار در منطقه دارند که خوشبختانه شهروندان ماهشهری این نقش خود را تاکنون به خوبی ایفا کرده‌اند.

معاونی سامانه ۱۱۰ را آماده دریافت اخبار، اطلاعات و گزارش‌های مردمی عنوان کرد و گفت: شهروندان هرگونه اطلاعات خود از تخلفات، جرایم و بزهکاری‌ها را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و اطمینان داشته باشند که گزارش‌های آنان به دقت مورد بررسی و اقدام قرار خواهد گرفت.

وی همچنین سامانه ۱۹۷ را پل ارتباطی پلیس و مردم دانست و افزود: شهروندان می‌توانند به منظور اعلام شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس، از طریق سامانه ۱۹۷ مراتب را به اطلاع دفتر نظارت همگانی بازرسی نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر برسانند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مردمی باسلام: وخسته نباشیدواجرکم با سیدالشهداء