فرماندار منتظر گزارش خورنا بود؟!/ اولتیماتوم ۱۰ روزه بیرانوند؛ نمایش ضعیف اقتدار!

پس از انتشار خبر خورنا در ارتباط با نیمه تمام ماندن باند دوم محور بندرماهشهر_هندیجان، فرماندار بندرماهشهر امروز در مصاحبه با خبرنگار تسنیم از اولتیماتوم ۱۰ روز برای تکمیل این محور به مدیرکل راه و شهرسازی خبر داد.

فرماندار بندرماهشهر با اشاره به اینکه کمتر از ۱۰ کیلومتر از باند دوم جاده بندرماهشهر به هندیجان نیاز به لایه دوم آسفالت دارد، بیان کرد: بنده امروز به مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفتم که اگر تا ۱۰ روز دیگر این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری نرسد ما پرونده این جاده را با مصوبه شورای ترافیک شهرستان باز کرده زیرا جان و مال مردم از آسفالت جاده مهمتر نبوده است.

ظاهرا محسن بیرانوند ساکن بندرماهشهر نیست که پس از گذشت بیش از یکسال و با انتشار این خبر به یاد آورده که محور حادثه خیز بندرماهشهر_هندیجان نیمه تمام به حال خود رها شده است و اگر اینطور نیست، فرماندار باید توضیح دهد که چرا تاکنون اقدامی آشکار برای پایان دادن به بحران در این جاده انجام نداده و ماه ها به حال خود و در انتظار قیر رها شده است؟

به نظر می رسد این اقدام فرماندار بیشتر نمایشی ضعیف از اقتدار بوده است تا افکار عمومی را اقناع کند و برای مدتی از آنها زمان بخرد و خود را در نقش قهرمان خوب پروژه های نیمه تمام معرفی کند، اگر نه که کمبود قیر با التیماتوم برطرف نمیشود که اگر میشد، تا حالا باید شده بود.

احتمال دیگر اینکه محسن بیرانوند اشرافی بر مشکلات شهرستان ندارد که با انتشار اخبار در رسانه ها پیگیر مشکلات کلان سطح شهرستان می شود. محور بندرماهشهر به هندیجان یکی مهمترین محورهای جنوب استان است و نیمه‌تمام ماندن آن گوش فلک را هم کر کرده است، چطور فرماندار تا کنون اقدامی برای آن نکرده و منتظر بوده تا صدای مردم و رسانه ها در آید؟ این شاید از عدم اشراف کامل فرماندار بر مشکلات شهرستان نشات میگیرد!

حال باید دید نمایش فرماندار این جاده را تا ده روز دیگر به سرانجام میرساند یا مردم همچنان قربانی بی توجهی و کمبود قیر خواهند شد؟ خورنا برای فرماندار جوان و جویای نام بندرماهشهر آرزوی موفقیت در حل فوری این بحران و سایر مشکلات شهرستان را دارد.