لیگ بسکتبال خوزستان/ شوشتر به مصاف پتروشیمی ماهشهر می‌رود

خوزستان: رئیس هیئت بسکتبال شوشتر گفت: در چارچوب هفته پنجم لیگ بسکتبال خوزستان تیم شوشتر به مصاف حریف قدر خود در ماهشهر می‌رود.

علی‌ خادم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: تیم بسکتبال شوشتر قرار است در چارچوب لیگ بسکتبال خوزستان دو هفته دیگر در ماهشهر میهمان تیم پتروشیمی باشد که برای شرکت در این مسابقه آمادگی زیادی لازم است.

وی با اشاره به تمرینات انجام شده تیم، افزود: تلاش زیادی انجام شده تا تیم در آمادگی خوبی قرار داشته باشد و به این دلیل در حال تمرین فشرده هستیم.

خادم تاکید کرد: حریف هفته پنجم بسکتبال شوشتر بسیار توانمند است و در سطح کشور از تیم‌های مطرح به شمار می‌آید و به این دلیل باید با احتیاط ویژه‌ای در این بازی وارد میدان شویم و استراتژی خاصی در این بازی به کار بریم.

رئیس هیئت بسکتبال شوشتر درباره توانمندی تیم ماهشهر افزود: این تیم از نظر مالی هیچ مشکلی ندارد و تنها برای بازی آماده می‌شود ولی شرایط در تیم بسکتبال شوشتر کاملا برعکس است.

خادم با اشاره به اینکه باید برای برد در این بازی برنامه‌ریزی کنیم، تاکید کرد: تیم بسکتبال شوشتر در هفته‌های گذشته تیم‌های حریف خود را در «گروه الف» همگی شکست داده است و در این شکست‌ها اختلاف امتیاز با تیم حریف حداقل ۲۰ امتیاز بوده است و این نشان از توانمندی بسکتبال شوشتر در این دوره از رقابت‌های بسکتبال خوزستان دارد.

وی تاکید کرد: هر تیمی که در لیگ بسکتبال خوزستان بتواند مقام کسب کند حتما در لیگ کشور صاحب مقام خواهد بود زیرا قوی‌ترین تیم‌های بسکتبال کشور در خوزستان در حال فعالیت هستند.