خوزستان جمعه و شنبه هم بارانی‌ است

خورنا: مدیر کل هواشناسی خوزستان از امتداد بارش‌های باران در استان تا عصر امروز خبر داد و گفت: بارش‌های باران بعدی جمعه و شنبه خواهد بود.

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: تداوم تاثیر خط ناپایدار لایه میانی، جو انتظار وقوع ناپایداری‌ها به شکل رگبارهای پراکنده و احتمال رعد و برق تا عصر امروز نیز وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: با عبور سیستم باران‌زا از منطقه و غربی شدن جریانات سطح زمین به تدریج با آسمانی تا قسمتی ابری مواجه خواهیم شد.

دهملایی تاکید کرد: آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری گاهی تمام ابری همراه با رگبار پراکنده و وزش باد قابل‌ملاحظه و بعضا رعد و برق و از بعد از ظهر با کاهش ابر و ناپایداری پیش‌بینی می‌شود و انتظار بارندگی بعدی از عصر جمعه تا روز شنبه وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان درباره وضعیت هوا در استان افزود: وضعیت هوا، نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق و مه جهت باد، شمال غربی گاهی جنوب شرقی سرعت باد، ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: در شبانه روز گذشته آغاجاری و امیدیه با ۲۷ و دهدز با ۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *