بازدید ابراهیم محمودزاده مدیرعامل ساتا از پتروشیمی مارون+تصاویر

خورنا|باقر گل فر:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح(ساتا) صبح امروز به همراه جمعی از پتروشیمی مارون بازدید کردند.

در این بازدید  ابراهیم محمودزاده ضمن بازدید از سایت های اتان اهواز و بندر ماهشهر پتروشیمی مارون، از نزدیک با روند فعالیت های این شرکت آشنا شدند.

ساتا یکی از بزرگترین نهاد های عمومی کشور است که از هلدینگ‌های بزرگ و سهام مدیریتی شرکت‌های پتروشیمی بزرگ بورسی در کشور برخوردار است.

شرکت پتروشیمی مارون در تاریخ ۷۷/۱۱/۱ برای اجرای الفین هفتم تاسیس گردید. با اجرای این طرح که با ظرفیت تولید سالیانه ۱/۱ میلیون تن اتیلن در زمره بزرگترین الفین ها در جهان می باشد، برای اولین بار در کشور +C2 ( اتان ) از گاز طبیعی استحصال شده، طی فرآیندهایی به مواد الفینی، فرآورده های پلیمری و شیمیایی تبدیل می شود .

شرکت پتروشیمی مارون در زمینی به مساحت ۱۰۲/۵ هکتار و در دو منطقه جغرافیایی اهواز و بندرماهشهر احداث گردیده است .

این شرکت با دریافت خوراک از واحد بازیابی اتان اهواز به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در واحد الفین به همراه واحد های پلی اتیلن سنگین، پلی پروپیلن، اتیلن اکساید و اتیلن گلایکول و سرویس های جانبی و آفسایت در زمینی به مساحت ۹۳ هکتار در سایت ۲ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی ( ره ) احداث شده است./پترونیوز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *