شد ۵۰۰ درصدی کشف کالای قاچاق در گلوگاه پل‌زال اندیمشک

خورنا- محمد عزیزی در نشست هم‌اندیشی نیروی انتظامی و اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی انتظامی اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی و سالگرد چهلمین سال نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عموم شهروندان ولایی و اصحاب رسانه تبریک عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به تبلیغات دشمن و اقدامات خبیثانه آنان افزود: نیروی انتظامی به عنوان فرزندان ملت ایران در سنگر تامین امنیت آماده خدمت و جان‌فشانی به ایران اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک گفت: نیروی انتظامی در کنار شهروندان و اقشار جامعه آماده شرکت در راهپیمایی خروش ملت آزاده بوده و با اقتدار ظامن حفظ و حراست امنیت در شهرستان، استان و کشور خواهد بود.

وی جهان امروز را عصر ارتباطات دانست و افزود: در زمینه اطلاع‌رسانی و ارتباطات نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه مهم، کلیدی و اثرگذار است.

عزیزی فقر و بیکاری را عاملی برای ایجاد ناهنجاری‌ها در جامعه نام‌برد و تصریح کرد: امنیت یک نیاز برای توسعه کشور بوده و در زمینه حفظ و حراست از امنیت کشور کادر نیروی انتظامی آماده جان‌فشانی است.

فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک با بیان اینکه اقدامات پیشگیری از جرایم با انجام کار فرهنگی و برگزاری دوره‌هایی با حضور کارشناسان نیروی انتظامی در مدارس در حال برگزاری است، ادامه داد: دوره‌های آموزشی با زبانی روشن و ساده برای کودکان در سطح مهدها برای ارتقا آموزش عمومی و آشنایی کودکان و ارتقاء امنیت در جامعه آغاز شد.

وی با بیان اینکه فقر مالی و فرهنگی عاملی برای ایجاد مشکلات در حوزه سرقت‌ها، گفت: میزان سرقت‌های کیف‌قاپی با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ‌سازی تاحد قابل قبولی کاهش نشان می‌دهد.

عزیزی اظهار کرد: اقداماتی در زمینه ارتقاء جایگاه انتظامی شهرستان اندیمشک از طریق مکاتبات انجام و پیگیری‌ها در این زمینه از طریق مکاتبات درحال پیگیری است.

فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک عنوان کرد: کانون بازنشستگان ناجا در اندیمشک کلنگ‌زنی و ساختمان پلیس‌های تخصصی در اندیمشک روند عمرانی آن در حال انجام و با پیشرفت ۹۲ درصدی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای تخصصی در زمینه پلیس فتا در کادر نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک وجود دارد، گفت: برای استقرار پلیس فتا در شهرستان پیگیری‌ها آغاز و پس از ارتقا جایگاه شهرستان این نهاد در شهرستان اندیمشک برای پاسخگویی به مطالبات بر حق شهروندان و اصحاب رسانه مستقر می‌شود.

عزیزی، ایام برگزاری سی‌ونهمین دوره بین‌المللی رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی را تجربه بزرگ برای نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک از آمادگی کامل برای برگزاری رقابت‌های آسیایی‌ و جهانی در شهرستان اندیمشک برخوردار است.

وی تیراندازی در مجالس را یک رسم نادرست نامید و اظهار کرد: کشفیات ۱۲۸ قبضه در راستای طرح پیشگیری از تیراندازی و ارتقا امنیت در سطح شهرستان اندیمشک انجام و با توجه به مخاطرات از شهروندان می‌خواهیم رسم نادرست شلیک در مراسم را کنار بگذارند.

عزیزی گفت: ۳۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۳۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون کالای قاچاق در ایست‌بازرسی پل‌زال اندیمشک کشف و میزان کشفیات در حوزه کالای قاچاق در گلوگاه ایست و بازررسی پل‌زال اندیمشک ۵۰۰ درصد افزایش یافت.

وی گفت: ۸۷ درصد سرقت‌های انجام گرفته در شهرستان کشف و کلیه سرقت‌های سیم برق افزایش علی‌رقم افزایش سارقین کابل شناسایی و به مقام قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک استفاده از کابل خودنگه‌دار را عاملی برای کاهش چشم‌گیر سرقت کابل معرفی و بیان کرد: یکی از عوامل موثر در بروض ناهنجاری‌ها در جامعه را فقر اعلام کرد.

انتهای پیام/