ایام فاطمیه هویت شیعه است

خورنا- حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در نشست گردهمایی مواکب حسینی (ع) در سالن کوثر فرمانداری اندیمشک اظهار کرد: دهه فجر بهترین زمان برای تبیین خدمات و دستاوردهای چهل‌ساله نظام اسلامی در کشور است.

وی با دعوت شهروندان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: یک‌بار دیگر ملت آزاده ایران با حضور حداکثری خویش در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن پاسخی روشن به استکبار جهانی و دشمنان نظام و اسلام خواهند داد.

امام جمعه شهرستان اندیمشک، ایام فاطمیه را بسیار مهم و حائز اهمیت و زمانی برای آشنایی با سیره دخت رسول اسلام دانست و گفت: حضرت فاطمه مرضیه (س) اولین مدافع ولایت بودند و هویت مذهب شیعه با سیره ایشان شناخته می‌شود.

وی، با بیان لزوم تبیین خدمات در حوزه‌های مختلف در دهه فجر تصریح کرد: خواص جامعه باید خدمات نظام اسلامی را به روشنی برای جامعه تبیین کرده و پیشرفت کشور در زمینه علم و توسعه را به روشنی بیان کنند.

حسینی نوری افزود: ایران در چهل سال گذشته در زمینه پیشرفت علم در رتبه یازدهم بوده و سومین کشور تولید کننده داروی بیماری ام اس محسوب و تنها کشور تولید کننده پرینتر سه بعدی در خاورمیانه است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه نظامی و پرتاب موکشک حامل موجود زنده به فضا عنوان کرد: با جدیت و پشتکار باید در مسیر شعارهای ابتدای انتقلاب تلاش و آرمان‌های ملت آزاده ایران را محقق سازیم.

امام جمعه اندیمشک در ادامه خدمت به زوار اربعین حسینی (ع) را یک مدال زرین و افتخار بزرگ برای شهروندان اندیمشک نامید و بیان کرد: شهرستان اندیمشک هم‌چون سال‌های دفاع مقدس با برپایی مواکب در شهرستان اندیمشک میزبان شایسته‌ای از زوار اربعین حسینی (ع) بودند.

انتهای پیام/