ورزش بندرامام خمینی نیازمند توجه ویژه‌ی اعضای شورا و شهردار

از مدت ها پیش که بحث ورود سرمایه گزاران به حوزه ورزش بندرامام خمینی (ره) مطرح شده بود چشم ها بسوی خیرین بومی منطقه خیره شد.

در ابتدا رشته های پرطرفداری نظیر فوتبال، کشتی، والیبال و … مدنظر قرار گرفت چرا که هواداران بیشتری را به خود اختصاص داده اند و البته زیرساخت های لازم برای بهره برداری از آن ها در شهر بندرامام از قبل وجود داشته است لذا سرمایه گزاران دراین رشته ها تنها تیمداری می کنند اما این موضوع درخصوص رشته هایی که از زیرساختهای لازم در شهر برخوردار نیستند، صادق نبوده است.

طی این سال ها رشته‌ی سوارکاری به همت شرکت امیرابوذرالوند در بندرامام پایه گذاری شد که به مرور نظر هواداران را پرشماری در سطح منطقه به خود جلب کرده و استقبال شهروندان از این رشته‌ی پرطرفدار و مهیج خیره کننده بوده است.

باشگاه سوارکاری SBR Club جزو مجهزترین باشگاه های استان خوزستان محسوب می شود که طی این مدت پس از تاسیس توانسته است مقام های متعددی را در سط کشور کسب کند.

جدای از این موضوع، حساسیت بسیار زیاد این باشگاه در تربیت، پرورش اسب ها و همچنین شیوه نگهداری از آن ها آینده ای روشن برای این رشته ی مهیج در بندرامام را نوید می‌دهد.

اما توسعه‌ی این رشته در حال حاضر  توجه ویژه‌ی مسئولین علی الخصوص اعضای ورزش دوست شورای شهر و شهردار را می طلبد.

دوری محیط این باشگاه از محدوده‌ی شهر و واقع شدن آن در محیطی کارگاهی سنگ بزرگی است که مسیر توسعه‌ی این رشته را در بندرامام بسته است. به یقین انتقال این باشگاه مجهز به درون محدوده‌ی شهر و اختصاص  یکی از کاربری های ورزشی به آن می تواند آینده‌ی ورزش سوارکاری در بندرامام را تضمین کن.

چراکه از این طریق دسترسی مردم به این محیط ورزشی با سهولت بسیار بیشتری همراه می‌شود و از سوی دیگر فضای لازم برای ایجاد زیرساخت‌ها توسط سرمایه‌گزار این باشگاه وجود خواهد داشت که منجر به افزایش قابل توجه سرانه ورزشی در شهر بندرامام می‌شود.

با نگاهی به سرمایه‌داران بومی شهر بندرامام به وضوح می توان دریافت که همگی تمایل بسیار زیادی به حضورفعال در عرصه‌ی ورزش منطقه را دارند و کافیست اعضای شورای شهر و شهردار بندرامام  نسبت به جلب رضایت آن ها جهت سرمایه گزاری در توسعه و تجهیز اماکن و زیرساخت های ورزشی شهر، اقدامات لازم را انجام داده تا قطار ورزش بندرامام به ریل توسعه بازگردد.