بهره برداری از ۳ بوستان و یک میدان در بندرماهشهر

عصر سه شنبه 16 بهمن با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرماهشهر از ۳بوستان و یک میدان این شهر بهره برداری شد‌.

مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر در این خصوص اظهار کرد: به منظور افزایش سرانه فضای سبز و همچنین بهره وری مطلوب از زمین های بلا استفاده سطح شهر، از اواخر سال گذشته ساخت ۳ بوستان محله محور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بوستان بوی گندم با مساحتی بالغ بر ۲هزار و ۳۰۰مترمربع در خیابان دانشگاه ناحیه صنعتی، بوستان علوی با مساحتی بالغ بر ۱هزار و ۵۸۰مترمربع در ورودی شهر از طرف راهنمایی و رانندگی و بوستان علوی به مساحت ۲هزار و ۱۳۰متر مربع در منطقه پارسوماش احداث شد.

نظارات با اشاره به نقش اعضای شورای شهر در به نتیجه رسیدن این طرح ها گفت: زمین تمامی این بوستان ها شوره زار بود که با پیشنهادهای شهروندان و پیگیری های اعضای محترم شورا این زمین ها برای استفاده شهروندان به بوستان تبدیل شد. در این بوستان ها فضای سبز ، آبنما ، سیستم روشنایی ، مبلمان شهری و نورپردازی طراحی و پیاده سازی شده است.

شهردار بندرماهشهر در حاشیه بهره برداری از میدان خلیج فارس اظهار کرد:این میدان در ورودی شهر از ناحیه صنعتی(اداره برق) بنا شده است که المان به کار رفته در آن ترکیبی از نقشه بندرماهشهر و خلیج همیشه فارس است. در طراحی کف و بدنه میدان از سنگ استفاده شده و بخش هایی از کف آن نیز با چمن مصنوعی فرش شده است و به زودی نور پردازی آن نیز انجام خواهد شد.

نظارات در پایان خاطرنشان کرد: طراحی نمای بوستان ها تماما توسط دفتر فنی شهرداری انجام شده و لازم است از تمامی عواملی که در پیگیری ، طراحی و پیاده سازی این پروژه ها ایفای نقش نمودند تشکر و قدردانی نمایم.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *