سرنوشت ۲ هزار فوتبالیست آبادانی در ابهام

خورنا: باشگاه‌داران فوتبال آبادان با تجمع در هیئت فوتبال و بیان اینکه هیچ حمایتی از آینده فوتبال این شهرستان نمی‌شود، اعلام کردند که در صورت عدم رسیدگی به مشکلات‌شان، فعالیت تیم‌های‌ خود را متوقف می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس در آبادان مسئولان باشگاه‌های فوتبال آبادان چند روز گذشته با تجمع در هیئت فوتبال این شهر خواستار جلسه‌ای فوری با رئیس هیئت فوتبال آبادان شدند تا ضمن بیان مشکلات از مظفر شاملی، رئیس این هیئت بخواهند تا به این مسائل رسیدگی کند.

ایشان مهمترین مشکلات خود را نبود زمین چمن و منابع مالی عنوان کرده و از مدیر و اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان و مسئوولان شهرستان در حالی که معتقد بودند که آن‌ها هیچ اقدامی را برای حمایت از باشگاه‌ها و آینده فوتبال در آبادان انجام نمی‌دهند، گلایه و اعلام کردند که در صورت رسیدگی نشدن به مشکلات‌شان، فعالیت تیم‌های‌ خود را متوقف کرده و قید فوتبال را می‌زنند.

* لزوم ایجاد شورای ورزش در آبادان

در نتیجه، مدیر کانون باشگاه‌داران آبادان، مدیرعامل باشگاه استقلال آبادان و مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال آبادان در جلسه‌ای با معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ویژه آبادان به بیان دیدگاه‌ها و ابراز مشکلات فوتبال در سطح این شهرستان پرداختند.

در این جلسه حاضران از معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار آبادان خواستند ضمن پیگیری مطالبات هیئت فوتبال آبادان از هیئت فوتبال استان خوزستان و فدراسیون، هر چه زودتر مشکل فقدان زمین چمن استاندارد را در این شهرستان رفع کند.

* وجود نام‌هایی چون منطقه آزاد و پتروشیمی برای اداره یک شهر بزرگ کافی‌ست!

سیدولی‌الله موسوی نیز پس از شنیدن این مشکلات عنوان کرد که باید هر چه زودتر شورای ورزش در آبادان تشکیل و مشکلات موجود رفع شود، به پتانسیل‌های ورزش آبادان در رشته‌های مختلف اشاره کرد و گفت: حیف است شهری با این همه استعداد از نبود ابتدایی‌ترین امکانات برای شکوفایی جوان‌هایش رنج ببرد.

اضافه کرد: این مشکلات را با فرماندار آبادان در میان گذاشته و به طور جد پیگیر تشکیل شورای ورزش آبادان می‌شویم.

وی خاطرنشان‌کرد: در آبادان پتانسیل‌هایی مانند منطقه آزاد اروند، شرکت‌ نفت ایرانول، شرکت‌ نفت پاسارگاد، اداره‌ بندر و دریانوردی، پتروشیمی و پالایشگاه را داریم ولی هم‌چنان از نظر حمایت در مضیقه هستیم.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار آبادان در پایان گفت: نباید فراموش کنیم که هر یک از این نام‌ها، برای اداره یک شهر بزرگ کافی است!