برگزاری ۴ یادواره شهدا در شادگان

خورنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان گفت: همزمان با هفته بسیج چهار یادواره شهدا در این شهرستان برگزار می‌شود.

لطف‌الله دورقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه هفته بسیج و سی و سومین سالروز فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران برنامه‌های مختلفی در شادگان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به تقارن هفته بسیج امسال با دهه نخست محرم، شعار هفته با عنوان بسیج در امتداد عاشورا نام‌گذاری شده است.

دورقی تصریح کرد: دیدار با امام جمعه خرمشهر نخستین برنامه این هفته بود که با حضور پرشور بسیجیان شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان ادامه داد: در طول این هفته همچنین چهار یادواره شهدا نیز در شهرستان برگزار می‌شود.

دورقی اضافه کرد: برگزاری همایش روشنگری برای بسیجیان شادگان و گردهمایی بسیجیان عاشورایی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی خاطرنشان‌کرد: در روز عاشورای حسینی نیز بسیجیان پایگاه‌های سراسر شهرستان با حضور در دسته‌جات عزاداری شهر به سوگواری شهادت سالار شهیدان خواهند پرداخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان افزود: حضور سازمان‌یافته بسیجیان در نماز جمعه شهرستان، برگزاری آیین دعای توسل، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.

دورقی گفت: همچنین به‌منظور تبیین نقش حضرت زینب (س) در پیام‌رسانی واقعه کربلا همایشی با عنوان زینبیون ویژه بانوان شادگانی انجام می‌گیرد.

وی گفت: در مجموع و در طول هفته بسیج برنامه‌های مختلف و متنوع و البته متناسب با حال و هوای ایام محرم برنامه‌ریزی و مورد اجرا گذاشته می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *