جشنواره بازی های بومی و محلی در هندیجان برگزار شد

در راستای گرامیداشت چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی یک دوره جشنواره بازی های بومی محلی ویژه بانوان ادارات، پایگاههای بسیج و هیات های ورزشی در مجموعه ورزشی تختی هندیجان برگزار شد.

حلیمه شکاری رئیس هیات روستایی و عشایری شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: در راستای گرامیداشت چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی یک دوره جشنواره بازی های بومی محلی ویژه بانوان ادارات، پایگاههای بسیج و هیات های ورزشی در مجموعه ورزشی تختی هندیجان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره بازی های بومی محلی بیش از ۵۰۰ بانو در قالب ۷ تیم پایگاه بسیج خواهران، اوتانا، اداره ورزش و جوانان، امامزاده عبدالله، ناصرآباد، چم کلگه، کریم آباد و روستای جیری حضور داشتند.

شکاری خاطر نشان کرد: بانوان و دختران شرکت کننده در این جشنواره با برگزاری مسابقاتی چون طناب کشی، هفت سنگ، دارت، الختر، یه قول دو قول، دال پلان، دو سرعت، وسطی، کبدی و آمادگی جسمانی با هم به رقابت پرداختند و در پایان به نفرات برتر هر بخش جوایزی اهدا گردید.

رئیس هیات ورزش روستایی و عشایری در پایان هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش ورزش، پرکردن اوقات فراغت و شادی و نشاط بین زنان و دختران در شهرستان هندیجان بیان نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *