فرماندار آبادان: وزارت راه جاده آبادان ماهشهر را قطعه قطعه افتتاح کند

خورنا: فرماندار آبادان گفت: وزارت راه جاده آبادان ماهشهر را بعد از آماده سازی هرقطعه بلافاصله آن را برای استفاده خودروها افتتاح کند.

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان ضمن تسلیت به خانواده قربانیان تصادف‌های اخیر در مسیر آبادان ـ ماهشهر اظهار کرد: گام‌های خوبی برای رفع موانع دو بانده شدن جاده آبادان ـ ماهشهر در حال انجام است.

وی گفت: با پیگیری استاندار، نمایندگان و دستور جدی وزیر راه هم‌اکنون تمام امکانات برای به سرانجام رساندن مابقی قست باقیمانده این جاده در حال انجام است و به نظر می‌رسد تا دو یا سه ماه آینده این پروژه نهایی خواهد شد.

فرماندار آبادان خاطرنشان کرد: به شکل جدی انتظار داریم مسئولان این پروژه بعد از آماده سازی هر قطعه از این جاده آن را وارد مدار قرار داده تا از حوادثی احتمالی جلوگیری شود.

وی با اشاره به تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این جاده از سوی وزارت‌خانه‌های نفت و راه وشهرسازی تصریح کرد: قیر مورد نیاز برای این مسیر نیز تامین شده و در حال حاضر مانعی برای تکمیل و به سرانجام رساندن آن وجود ندارد.

ایلخاص‌زاده گفت: البته انتظار داریم همه قول‌های وزاری راه و شهرسازی و نفت با پرداخت به موقع این اعتبارات عینیت یابد.

وی با اشاره به اینکه پروژه دو بانده کردن آبادان ـ ماهشهر یک پروژه ملی است اظهار کرد: استاندار خوزستان و فرمانداری آبادان همواره در خصوص به سرانجام رساندن این پروژه جلسات متعدد استانی و کشوری داشته و در واقع هیچکس نسبت به آن بی تفاوت نبوده اما حل مشکلات مالی این پروژه نیازمند تصمیمات ملی توسط وزرا بود که بحمدالله با پیگیری نمایندگان خوزستان به ویژه سه نماینده آبادان اعتبارات خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شد.

فرماندار آبادان در پایان ابرازامیدواری کرد تا زمان افتتاح این پروژه شاهد هیچ حادثه دلخراشی در این مسیر نباشیم.

وی از رانندگان خواست در تردد در این مسیر تا زمان افتتاح باند دوم مسائل ایمنی را حتما رعایت کنند .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *