استاندار خوزستان:

اعتبارات شهرستان بندرماهشهر حدود سه برابر افزایش یافت

استاندار خوزستان گفت: اعتبارات شهرستان بندرماهشهر با حمایت صنایع پتروشیمی امسال به حدود سه برابری افزایش پیدا کرد و لازم است این اعتبارات عادلانه در بین مناطق مختلف شهرستان توزیع شود.

غلامرضا شریعتی روز شنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه های شهرستان بندرماهشهر در سالروز ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: به همت فرماندار و اعضای شورای راهبردی بندرماهشهر، اعتبارات این شهرستان از محل این شورا از میزان ۱۵۰ میلیارد ریال در سال های گذشته به بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی صنایع پتروشیمی افزایش یافته است.

وی در ادامه گفت: به زودی در شهرستان بندرماهشهر اعتبارات قابل توجهی برای انجام پروژه های ورزشی هزینه می شود که با انجام آنها، این شهرستان به رتبه نخست خوزستان در زمینه آموزش و ورزش تبدیل خواهد شد.

شریعتی ادامه داد: در نظر داریم با همکاری بین دولت و صنایع پتروشیمی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بندرماهشهر احداث شود؛ در زمینه آب و فاضلاب نیز پروژه هایی به میزان ۹۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی اضافه کرد: کار احداث جاده کمربندی بندرامام خمینی (ره) نیز با اعتبار اولیه ۴۵۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد تا بتوان به تدریج زیرساخت های شهرستان بندرماهشهر توسعه پیدا کند.

در سفر روز شنبه استاندار خوزستان به بندرماهشهر پنج پروژه عمرانی کلنگ زنی شد و یک پروژه عمرانی نیز به بهره برداری رسید.

حضور در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای انقلاب(لشکری و کشوری) از دیگر برنامه های حضور استاندار خوزستان در بندرماهشهر بود که در بخشی از برنامه های این نمایشگاه به سه زوج جوان بی بضاعت جهیزیه (لوازم خانگی) اهدا شد.

این نمایشگاه ۲۵ غرفه در عرصه های مختلف و تجهیزات جنگی، سامانه موشکی و ادوات دریایی را در خود جای داده است./ایرنا