دل نوشته یکی از اهالی شاوور برای استاندار

آقای استاندار، شاوور سالهاست غرق شده

جناب دکتر شریعتی استاندار محترم خوزستان
تلاش جهادی و شبانه روزی شما در ایام بحرانی و سیل خوزستان شایسته تقدیر است و می‌دانیم حضور شما در محل باعث دلگرمی مردم و تقویت حس مسئولیت پذیری مدیران سطوح پایین تر شد.
وقتی سیل امسال و نحوه مدیریت شما را با سال ۹۵ مقایسه میکنیم متوجه عملکرد بهتر شما خواهیم شد اما جناب دکتر شریعتی بخش شاوور و ۳۸ روستای حاشیه دز سالهاست غرق شده
این روستاها غرق در محرومیت، بی تدبیری، فقر، و خیلی مسائل دیگر شده
آیا میدانید ۳۸ روستای این بخش مشکل اب شرب دارند و علیرغم اعتراضات وسیعی که صورت گرفته بود و بازدیدهای چندین باره مسئولین ابفار استان تا کنون حل نشده آیا مشکل اب شرب که یک نیاز اولیه محسوب می‌شود زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است
آیا میدانید روستاییان برای کشاورزی و دامداری که تنها منبع درآمدشان محسوب می‌شود دچار مشکلات فراوان هستند. مشکلاتی همچون تهیه کود شیمیایی. ابیاری زمین‌ها.
آیا میدانید در تابستان جنگ آب داریم و در زمستان جنگ سیلاب
ایا از جرایم سنگین کشاورزان بابت استفاده از آب کشاورزی خبر دارین
آیا میدانید اهالی این بخش برای رفت و آمد در جاده پر از چاله چ عذابی می‌کشند جاده ای که چند سالی بیش نیست آسفالت شده اما به دلایل مختلف کاملا از بین رفته و اهالی بخش به سختی می‌توانند از آن استفاده کنند.
آیا از مشکل نوسانات برق در گرمای ۵۰ درجه تابستان خبر دارید
آیا میدانید هنوز مشکل گاز این مناطق حل نشده منطقه ای که در خوزستان غنی از گاز و نفت قرار دارد و در سرمای زمستان در به در دنبال کپسول گاز مایع می‌گردند
آیا میدانید خسارت سیل سال ۹۵ پرداخت نشده و قرار هم نیست پرداخت شود.
آیا میدانید این بخش با ۸۰ هزار نفر جمعیت از داشتن یک درمانگاه تخصصی و زایشگاه محروم است و هر ساله بیماران برای رسیدن به اولین بیمارستان چه رنجهایی می‌کشند.

آیا خبر دارید هنوز در این بخش مدارس کانکسی دارین همان مدارسی که قرار بود سال ۹۵ جمع آوری شوند.

جناب آقای استاندار جهادی و دلسوز بخش شاوور سالهاست غرق شده
غرق بی تدبیری مسئولین
غرق بی وجدانی کسانیکه از سادگی مردم نجیب سو استفاده کردند و می‌کنند

از شما می‌خواهم همتی جهادی داشته و برای مشکلاتی که چیزی جز نیاز اولیه یک جامعه محسوب نمی‌شوند تلاشی مضاعف کنید و گرد محرومیت را از بزرگترین بخش کشور بزدایید.

سید جلال نژادفاضل. فعال سیاسی اجتماعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *