همایش پیاده‌روی خانوادگی در هندیجان برگزار شد

همزمان با آغاز  چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه ۱۲ بهمن ماه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان هندیجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا علی بویری سرپرست فرمانداری شهرستان هندیجان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات سرپرست و پرسنل اداره ورزش و جوانان و کلیه اداراتی که در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم نقش داشتند گفت: مردم و مسئولین در جمع و اجتماع انسانی عظیم مردم در پیاده روی امروز حضور داشته تا بتوانند رهرو صدیق حضرت امام خمینی ره ، آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری باشند و انقلابی حرکت نموده و برای توسعه پیشرفت و ساختن ایرانی آباد و بزرگ و با افتخار در این مسیر حرکت نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان هندیجان افزود: در آینده با هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی برنامه هایی در توسعه فضاهای ورزشی، فرهنگ سازی و ارتقای سلامت عمومی و امید بخشی به زندگی در حوزه ورزش، گامهای اساسی برای شما مردم ولایت مدار هندیجان بر خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: دکتر شریعتی استاندار خوزستان تاکید فراوانی بر ایجاد جاده سلامت در همه شهرهای استان داشته اند و امیدواریم شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر روی این مسئله تمرکز ویژه ای داشته باشند و جاده سلامت و جاده اختصاصی پیاده روی همگانی همشهریان و شهروندان گرامی را در اسرع وقت در دستور کار خود قرار دهند .

رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان در حاشیه برگزاری این همایش بیان کرد: این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از ابتدای میدان انقلاب تا محل استادیوم ورزشی جهان پهلوان تختی این شهرستان به طول سه کیلومتر برگزار شد.

حسین محسنی نژاد افزود: اهدای جوایزی از قبیل ۱۱۴ گرمکن ورزشی، ۵۷ دوچرخه، ۴۰ کارت هدیه و پنج کمک هزینه سفر به عتبات عالیات از جمله برنامه های جانبی این همایش بود که به طور مستقیم از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی پخش شد.

وی گفت: این همایش در راستای توسعه ورزش همگانی و بالابردن شور و نشاط اجتماعی با حضور جمعیتی حدود ۱۵ هزار نفر از اقشار مختلف مردم برگزار شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *