همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

نمایشگاه بزرگ کتاب فجر انقلاب در شهرستان بندرماهشهر بر پا شد

نمایشگاه بزرگ کتاب فجر انقلاب همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بندرماهشهر بر پا شد

محمد فروغی نژاد سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر از برپایی نمایشگاه کتاب فجر انقلاب در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: این نمایشگاه با همکاری شرکت عملیات غیرصنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی با حضور دکتر رستمی مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان خوزستان،دکتر علی گلمرادی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: در این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز از ۹ بهمن الی ۱۹ بهمن در فرهنگسرای فردوسی ناحیه صنعتی دایر شده است؛ بیش از ۶ هزار عنوان و ۲۵ هزار نسخه کتاب از بهترین انتشارات کشور وجود دارد که با تخفیف ۴۰ درصد به مردم شهرستان بندرماهشهر عرضه می‌شود.

فروغی نژاد در ادامه گفت: همچنین دو کارگاه رازهای شاد زیستن و روش تقویت خواندن در کودکان، روش مطالعه و تقویت حافظه با حضور اساتید مجرب دانشگاه؛دکتر حسینی مدیرکل پزشکی قانونی استان خوزستان و دکتر القاسی‌زاده روانشناس حوزه تربیت کودک در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شوند.

وی یادآور شد: همچنین برپایی غرفه های فرهنگی کودک با اجرای برنامه قصه گویی،نقاشی،بازی های کودکانه و کاردستی با حضور کتابداران قصه گو و خلاق شهرستان در کنار این نمایشگاه دایر خواهد شد تا خانواده‌ها بتوانند راحت‌تر از فضای نمایشگاه استفاده کنند.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر در پایان یادآور شد: این نمایشگاه همچنین از تاریخ ۲۱ بهمن الی ۳ اسفندماه در فرهنگسرای باقرالعلوم شهرک بعثت و پس از آن در بخش بندرامام خمینی(ره) بر پا خواهد شد، تا تمامی مردم شریف شهرستان بندرماهشهر بتوانند از این نمایشگاه به خوبی استفاده کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *