فعالیت مسئولانه در پتروشیمی فجر/با جمع آوری درب بطری های پلاستیکی از کارکنان مجتمع و کمک به انجمن های حمایت کننده معلولین استان

خورنا|باقر گل فر:درب ها پس از دریافت، با هماهنگی یکی از انجمن های حمایت کننده معلولین استان خوزستان ،صرف خرید و تحویل ویلچر،سمعک و عصا به تعدادی از معلولین نیازمند می شود. محل مصرف نهایی درب ها نیز در تهیه ایزوگام است.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از  روابط عمومی پتروشیمی فجر، با اهداف مسئولانه در زمینه محیط زیست و خدمت به هم نوعان، این شرکت اقدام به راه اندازی و پایش فراخوان “جمع آوری درب بطری های استفاده شده ” نموده است.

متن فراخوان با این جمله شروع می شود: “آیا تا کنون این موضوع برای شما پیش آمده است که بعد از پایان یک مهمانی درب بطری نوشابه را به همراه چند سر بطری دیگر که روی میز قرار دارد، جمع آوری کنید و سایرین  با تعجب  بپرسند برای چه این دربها را جمع کرده اید؟”

بطری‌های پلاستیکی معمولاً برای ذخیره مایعاتی مانند آب، نوشیدنی‌های گازدار، روغن موتور، روغن آشپزی، دارو، شامپو، شیر و جوهر استفاده می‌شوند. درب بطری ها از جنس ‌پلی‌اتیلن است و نقش مخربی محیط‌ زیست دارند، این درب ها در طبیعت رها می‌شوند و چون تجزیه‌پذیر نیستند قرن‌ها در طبیعت باقی می‌مانند.”

به همین خاطر در نقاط صرف غذای کارکنان (مانند دو سالن رستوران کارکنان) سبد جمع آوری در بطری بهمراه یک نشانه وجود دارد تا کارکنان ،در بطری ها را در آن سبد بگذارند.

درب ها پس از دریافت، با هماهنگی یکی از انجمن های حمایت کننده معلولین استان خوزستان ،صرف خرید و تحویل ویلچر، سمعک و عصا به تعدادی از معلولین نیازمند می شود.محل مصرف نهایی درب ها نیز در تهیه ایزوگام است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *