احداث جاده دسترسی ساحلی برای خودروهای سنگین معادن شن و ماسه

 فرماندار رامهرمز از احداث جاده دسترسی ساحلی برای خودروهای سنگین معادن شن و ماسه خبرداد.

خورنا/فرشیدفرجی موسی ممبینی در گفت‌وگویی با خبرنگارخورنا اظهار داشت: با توجه به اعتراض‌های شدید مردم روستای جوبجی مبنی بر تردد خودروهای سنگین از جاده کم‌عرض این روستا به شهر، روزانه تعداد زیادی کمپرسی و تریلر با بار و بدون بار از این جاده عبور می‌کنند که بارها منجر به تصادفات، قتل و مجروحیت ساکنان و خسارت‌های مالی شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه جلسه‌های متعددی تشکیل شد و درنهایت با مصوبه شورای تأمین شهرستان جلسه مشترکی با معدن داران، سنگ‌شکن داران برگزار شد.

سرپرست فرمانداری رامهرمز تصریح کرد: مقررشده است که عبور این خودروهای سنگین در حومه شرقی با ایجاد جاده ساحلی صورت گیرد ولی متأسفانه در این رابطه عده‌ای سنگ‌اندازی می‌کنند و سرنوشت مردم برایشان مهم نیست که در صورت ادامه این روند بشدت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی افزود: در جلسه مشترک برگزارشده با معدن داران مصوب شد احداث مسیر جدید ازلحاظ فنی و برآورد هزینه کارشناسی و سپس اجرایی شود و با توجه به این‌که بهره‌بردار بخش خصوصی است می‌بایست بخش عمده‌ای از هزینه را خودشان متقبل شوند.

ممبینی در پایان گفت: آنچه برای ما مهم است امنیت مردم جوبجی هم به لحاظ سکنه و هم به لحاظ تردد است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *