ارتقاء رتبه شاخص فروش پتروشیمی بندرامام در بین ۱۰۰ شرکت برتر

فضل اله ترحم |خورنا : شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام موفق گردید رتبه ۲۴ در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور در شاخص فروش محصولات را کسب نماید.

 بیست و یکمین همایش ۱۰۰ شرکت برتر ایران (IMI۱۰۰) ، در روز دوشنبه مورخ ۸ بهمن ماه در مرکز همایشهای صدا و سیما و با حضور مهندس بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران ارشد صنعت پتروشیمی و شرکت هلدینگ خلیج فارس و به میزبانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار گردید که در این مراسم شرکت  صنایع پتروشیمی خلیج فارس (هلدینگ خلیج فارس) موفق به کسب عنوان شرکت برتر و شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام نیز رتبه ۲۴ را در شاخص فروش کسب نمودند.

گفتنی است رتبه های کسب شده براساس میزان شاخص فروش مندرج در صورت های مالی سال ۱۳۹۶ محاسبه گردیده و شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با ۶ پله صعود نسبت به سال ۱۳۹۵ در جایگاه ۲۴ شرکت های برتر کشور قرار گرفت.

شایان ذکر است شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام دارای چهار شرکت تابعه تولیدی فرآورش ، بسپاران ، کیمیا و کارون است که انواع محصولات پتروشیمیایی را تولید و به بازارهای داخل و خارج از کشور عرضه می نماید و در همین راستا همواره نقشی پیشرو را در حوزه صادرات و فروش محصولات در صنعت پتروشیمی کشور ایفا می کند.