ﺭﺋﯿﺲ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﺍﺳﻼﻣﯽ خوزستان خبر داد:

برگزاری بیش از ۵۰ هزار برنامه مختلف فرهنگی و هنری در استان خوزستان به مناسب دهه‌فجر

ﺭﺋﯿﺲ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﺍﺳﻼﻣﯽ خوزستان عنوان کرد: امسال به منظور بزرگداشت هرچه باشکوهتر جشن پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۵۰ هزار برنامه مختلف فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی در شهرها و روستاهای استان خوزستان برگزار خواهد شد.

احمدرضارستمی: به گزارش خورنا در شورای اداری استان خوزستان که امروز شنبه ششم بهمن ماه ۹۷ در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد ﺣﺠﺖﺍﻻﺳﻼﻡ‌ سید لطف‌الله ﺳﭙﻬﺮ بیان کرد: اگر چه تلاش دشمنان اسلام اینست که جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در کام ملت ایران تلخ کند ولی انشاالله با تلاش همین مردم و خادمین آنها در نظام نه تنها نقشه آنها بی‌اثر می‌شود بلکه جشن امسال نیز به کوری دشمنان بسیار متفاوت‌تر و باشکوه‌تر از سالهای قبل برگزار خواهد شد‌‌.

ﺭﺋﯿﺲ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﺍﺳﻼﻣﯽ خوزستان عنوان کرد: امسال به منظور بزرگداشت هرچه باشکوهتر جشن پیروزی انقلاب اسلامی در استان طی جلسات فراوانی که از قبل تشکیل شده است بیش از ۵۰ هزار برنامه مختلف فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی در شهرها و روستاهای استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان خوزستان امسال برای بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشته و عملا تبدیل به یک کارگاه بزرگ فرهنگی و هنری شده است‌ اظهار کرد: کلیه برنامه‌های امسال استان برای بزرگداشت جشن پیروزی انقلاب اسلامی در قالب چهارده کارگروه بانوان، ایثارگران، اطلاعرسانی، علم و فن‌آوری، کار و تعاون، ورزش و جوانان، روستاها و عشایر، اقوام و ادیان و غیره سازماندهی شده است.

سپهر در پایان خبر داد: امسال کارگروه اطلاعرسانی سازمان صدا و سیما نیز در دو مرکز اهواز و آبادان هم بیش از ۲۰ هزار دقیقه برنامه تولیدی با محوریت پوشش فعالیت استان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تدارک دیده است.